نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در چهارمین جلسه ستاد استانی هماهنگی اربعین حسینی، از راهپیمایی اربعین به عنوان بی‌سابقه‌ترین اجتماع بشری و مانور قدرت شیعیان در برابر اسلام‌ستیزان و داعشیان یاد کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۱۷
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری با تاکید بر جذب مشارکت‌های مردمی در خدمت‌رسانی به زائران اربعین، هماهنگی کامل همه دستگاه‌های مسئول در این زمینه را خواستار شد.

وی زیارت اربعین را از علایم مومنان خواند و اظهار کرد: این گردهمایی مسلمانان به عنوان یک کنگره عظیم بوده و جزو بی‌‌سابقه ترین اجتماع‌‌های دنیا به شمار می‌‌رود.

آیت الله شبستری این اجتماع مسلمانان در کربلا را مانور بزرگ در مقابل دشمنان اسلام عنوان و با تاکید بر لزوم انجام امور با همکاری مسئوان، خاطرنشان کرد: این همدلی موجب می‌شود هماهنگی برقرار وجلوی برخی موازی کاری‌‌ها گرفته شود.

در این نشست که در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز برگزار شد،روسای کمیته‌های تخصصی ستاد هماهنگی اربعین حسینی گزارشی از اقدامات انجام یافته برای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) در ایام اربعین در مرز مهران ارائه کردند.

ارسال نظرات