مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نفت گچساران بدهکارترین مشترک برق با 34 میلیارد تومان بدهی در این استان است.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۸۱
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

داوود راهزادی ظهر امروز در بازدید از برخی پروژه‌های برق شهرستان بویراحمد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های ما در شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد برق‌رسانی به روستاهای محروم و صعب‌العبور و البته کم‌جمعیت است.

وی افزود: در وهله بعد یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌هایی که داریم کاهش اتلاف مصرف انرژی است که در این حوزه بیش از هر چیز به کمک رسانه‌ها و قلم به دستان نیاز داریم تا بتوانند با فرهنگ‌سازی مشکلات را در زمینه مصرف بیش از حد برق به حداقل برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد به سومین برنامه اشاره کرد و گفت: ایجاد روشنایی در معابر روستایی و شهری برای ایجاد امنیت بیشتر در جامعه یکی از برنامه‌های اساسی ما در این دستگاه خدمات‌رسان است.

وی به چهارمین برنامه اولویت‌دار و یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها در شرکت توزیع نیروی برق استان اشاره کرد و گفت: اخذ مطالبات از دستگاه‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی و مشترکین برق خانگی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها محسوب می‌شود که باید تا 95 درصد از مطالبات را طبق برنامه‌ای که از مرکز برای ما تدوین کرده‌اند اخذ کنیم.

راهزادی از مطالبات 97 میلیارد تومانی این دستگاه خبر داد و گفت: یکی از اصلی‌ترین بدهکاران ما در بخش دولتی شرکت نفت گچساران با بدهی 30 میلیارد تومانی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مطالبات ما از مشترکین خانگی در حد 15 میلیارد تومان است، افزود: از مشترکین تجاری نیز 13 میلیارد تومان مطالبات داریم.

این مسؤول گفت: همچنین از دستگاه‌های اداری استان 29 میلیارد تومان طلبکار هستیم و در مجموع از این مبلغ کل مطالبات رقمی معادل با 40 میلیارد تومان آن از مجموع 8 شهرستان مربوط به شهرستان گچساران است.

ارسال نظرات