مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از کسب یک میلیارد و 200 میلیون تومان از محل درآمد برگشتی از اماکن ورزشی استان خبر داد و گفت: این درآمد میان هیأت‌های ورزشی شهرستان‌ها تقسیم خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۶۴۳۸۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۰

جهانبخش ایزدپور، پیش از ظهر امروز در چهل و دومین مجمع انتخاباتی هیأت ورزشی کونگ‌فو کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: علی‌رغم همه مشکلات، ورزشکاران ما تاکنون توانسته‌اند در میان استان‌های هم‌طراز به خوبی درخشیده و گوی سبقت را از آن خود کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: در حال حاضر استان ما رتبه اول را در میان گروه سوم دارد ضمن اینکه گروم سوم متشکل از 13 استان است.

وی با بیان اینکه 46 هیأت ورزشی در استان داریم، گفت: 11 هیأت ما رتبه زیر 10، 22 هیأت رتبه زیر 20، 12 هیأت رتبه زیر 30 و یک هیأت رتبه 30 کشور را دارد.

ایزدپور به توسعه سرانه فضای ورزشی استان اشاره کرد و بیان داشت: با تلاش‌های صورت گرفته طی سال‌های اخیر توانستیم سرانه فضای ورزشی استان را به 1.07 متر مربع افزایش دهیم.

وی در ادامه به افزایش درآمد اماکن ورزشی استان اشاره کرد و یادآور شد: در سال 95-96 درآمد دریافتی از اماکن ورزشی به 760 میلیون تومان رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درآمد دریافت شده از هر شهرستان میان هیأت‌های ورزشی همان شهرستان توزیع خواهد شد، اضافه کرد: تقسیم این درآمد بر اساس ظرفیت و فعالیت هیات‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق برآوردهای انجام شده از ضمانت‌نامه‌های رسیده به اداره‌کل انتظار داریم در سال آینده درآمد دریافتی از اماکن ورزشی استان به یک میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

ایزدپور در ادامه کسب رتبه‌های برتر کشور در حوزه‌های فرهنگی، جوانان و آموزش را از دیگر موفقیت‌های این اداره‌کل بیان کرد و یادآور شد: البته باید با تلاش و کار بیشتر ورزش استان را توسعه داده و آن را به جایگاه واقعی خود در کشور برسانیم.

وی در پایان ضمن تقدیر از همراهی همیشگی اصحاب رسانه، گفت: این قشر نقش مهمی در آگاهی‌سازی و اطلاع‌رسانی به مردم و فرهنگ‌سازی در همه زمینه‌ها برای توسعه استان دارند.

ارسال نظرات