خبرهای داغ:
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ورزشگاه نقش‌جهان، چهارشنبه هفته آینده با حضور معاون اول رئیس‌جمهور و با انجام یک بازی نمادین به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۰۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد سلطان حسینی اظهار کرد: پیش از ظهر امروز به همراه مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و معاون عمرانی استاندار اصفهان، بازدیدی از ورزشگاه نقش‌جهان داشتیم.

وی افزود: چهارشنبه هفته آینده و هم‌زمان با سفر معاون اول رئیس‌ جمهور به اصفهان، ورزشگاه نقش‌جهان به بهره‌برداری می‌رسد و در جریان بازدید امروز، هماهنگی‌های لازم برای امور باقی‌مانده پروژه انجام شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: تمایل داشتیم افتتاح ورزشگاه نقش‌جهان با حضور تیم سپاهان در این ورزشگاه باشد اما این تیم برای دیدار با سایپا باید در تهران حضور داشته باشد و از این‌ رو یک دیدار نمادین، بین دو تیم فوتبال در رده‌های پایه به انجام خواهد رسید.

وی بابیان اینکه پس از حدود 20 سال دغدغه مردم اصفهان بابت این ورزشگاه رفع خواهد شد، تأکید کرد: طی دو سال گذشته با همکاری و مشارکت، استاندار اصفهان و معاون عمرانی استانداری، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، این ورزشگاه تکمیل و آماده بهره‌برداری شد تا در دولت تدبیر و امید، به این مطالبه مردم به‌حق مردم اصفهان، پاسخ داده شود.

به گفته وی، طی یک‌سال و نیم اخیر، روزانه حدود 300 تا 400 کارگر در این ورزشگاه مشغول فعالیت بودند اما به دلیل قدمت ساخت‌ و ساز و برخی الزامات AFC، نیاز به تغییرات و اصلاح روند وجود داشت و فاز یک تقریباً از مرحله صفر انجام شد.

سلطان حسینی با اشاره به تکمیل عملیات ساخت این پروژه ورزشی یادآور شد: ورزشگاه نقش‌جهان همانند منزل جدیدی است که پس از سکونت، نیاز به برخی اقدامات محدود دارد و با توجه به تعطیلی لیگ، فرصت کافی برای انجام کارهای خرد وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به حمایت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از روند اجرا و آماده‌سازی این پروژه، بیان داشت: شرکت فولاد مبارکه حدود 40 میلیارد تومان برای تکمیل ورزشگاه هزینه کرد تا ورزشگاه نقش‌جهان به‌عنوان بزرگ‌ترین استادیوم مسقف کشور شرایط بهره‌برداری را پیدا کند و به آبرویی برای ورزش اصفهان و کشور تبدیل شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها