برای نخستین بار برپا می شود :

نمایشگاه عکس«مروست؛تاریخی در کویر» در گنجینه فرهنگ و هنر یزد

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست از برپایی نمایشگاه عکس مروست؛ تاریخی در کویردر گنجینه فرهنگ و هنر مرکز استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۴۱۵
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست با اعلام این خبر اظهارداشت: در این نمایشگاه بیش از 45 اثر عکاسی شده در گرایش معماری ، مردم و طبیعت و بخشی از آداب و رسوم مردم مروست در ماه محرم به نمایش گذاشته خواهد شد.
اکبر رنجبر گفت: آثار عکاسی شده از کارهای هنرمند کشوری و عضو انجمن عکاسان ایران آقای فرزین ناظم زاده است که سال گذشته با حمایت این اداره انجام شد .
وی با بیان اینکه برپایی چنین نمایشگاهی ضمن تشویق و ترغیب هنرمندان عکاس ، موجب شناساندن منطقه و مخصوصا فرهنگ و جذابیتهای زندگی روستایی این مناطق می شود؛ تصریح کرد: ان شا ا... در آینده نزدیک این نمایشگاه در شهرهای دیگر کشور نیز برپا خواهد شد .
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست زمان برگزاری نمایشگاه در گنجینه فرهنگ و هنر استان یزد را از پنجم ابان ماه به مدت یک هفته ذکر و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزش عکاسی با حضور هنرمند و مدرس کشوری از دیگر برنامه های جنبی این نمایشگاه است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار