مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان گیلان:
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت استان گیلان هدف از برقراری این خط هوایی را سهولت اعزام هم استانی عزیز به زیارت عتبات و عالیات بعنوان کرد و گفت: امیدواریم این امر برای همیشه ادامه داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۱۱
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی در اعزام اولین کاروان هوایی عتبات و عالیات از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت که با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار شد ضمن تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: با هماهنگی های بسیار و تلاش های نهادهای مربوطه توانستیم بعداز وقفه ۵ ساله، خط مستقیم هوایی رشت به عراق را جهت اعزام کاروان های زیارتی عتبات و عالیات راه اندازی کنیم.

وی هدف از برقراری این خط هوایی را سهولت اعزام هم استانی عزیز به زیارت عتبات و عالیات بعنوان کرد و گفت: امیدواریم این امر برای همیشه ادامه داشته باشد.

به گزارش بسیج؛ این پرواز روزهای چهار شنبه هر هفته به شماره 5442شرکت هواپیمایی آتا در ساعت 10 و بیست دقیقه از نجف وارد فرودگاه رشت شده و در ساعت 11 و بیست دقیقه فرودگاه سردار جنگل رشت را به مقصد بغداد ترک خواهد کرد.

گفتنی است هزینه رفت و برگشت و اقامت هر یک از زائرین بزرگسال از رشت به عتبات پانزده میلیون و 662 هزار ریال، دو تا دوازده سال، سیزده میلیون و 643 هزار ریال و زیر دو سال، دو میلیون و 679 هزار ریال توسط حج و زیارت گیلان اعلام شده است.

ارسال نظرات