خبرهای داغ:
سرهنگ شجاع؛ معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی در آیین یادواره آبروی محله سردار شهید بهمن پارسا در شیروان گفت: با بصیرت پای فرهنگ عاشورایی شهدا بایستیم که شهدا کارشان ریشه در فرهنگ عاشورایی داشت.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۲۸
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛  "سرهنگ محمد رضا شجاع" معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی در آیین برگزاری یادوراه شهید آبروی محله با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورایی کشور را بیمه کرده است افزود: باید با این یادواره ها رشادت ها و ایثارگری های شهدا را پاس بداریم و نگذاریم این فرهنگ توسط دشمن از ما گرفته شود.

سرهنگ شجاع با اشاره به اینکه خواست شهدا آرمان خواهی است و باید پای آرمان هایشان بایستیم افزود: نباید بگذاریم که اسم پیشکسوتان دفاع مقدس کمرنگ شود و باید پشت ولی فقیه از آرمان های اسلام و انقلاب و قرآن دفاع کنیم.

وی دراین آیین که در مقابل منزل خانواده شهید پارسا در خیابان توحید شیروان برگزار شد اظهار داشت: منازل شهدا بابی از ابواب بهشت است چون شهدا ملکوتی و آسمانی اند.

معاون اجرایی سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه بعضا فضاهای خاصی ایجاد می شود و خانواده های شهدا در جامعه نیش و کنایه هایی می شنوند اظهار داشت: صبر و استقامت و ایثار خانواده شهدا در مقابل این دردها مثال زدنی است.

سرهنگ شجاع با بیان اینکه تجلیل و تکریم شهدا کاری ارزشی است افزود: امروز فرمول دفاع و ایستادن در مقابل  دشمن، بصیرت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها