نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: ثمره کار و تلاش بازنشستگان در عملکرد نسل‌های بعدی که به رأس کار و عرصه سازندگی می‌آیند، منعکس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۵۳۵
|
۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در دیدار با تعدادی از بازنشستگان کشوری استان کردستان، اظهار کرد: خدمات شما بازنشستگان زحمت‌کش که در راستای کسب رضای خداوند متعال از لحاظ فرهنگی، دفاع از حقوق دیگران، انتقال تجارب خود به نسل‌های بعدی را متحمل می‌شوید قابل تکریم و احترام است.

وی سلامت جسم و روح بازنشستگان را زمینه‌ساز آرامش خانواده‌های آنان دانست و افزود: ثمره کار و تلاش این عزیزان در عملکرد نسل‌های بعدی که به رأس کار و عرصه سازندگی می‌آیند در عمل منعکس می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اهمیت آثار بر جای‌مانده از تلاش و خدمات بازنشستگان، گفت: خداوند در نظام خلقت بندگانی را که بعد از مرگ آثاری مفید و ارزشمند از خود به یادگار می‌گذارند قابل تکریم و کار بنده را جهاد در راه حق حساب می‌کند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه خداوند شکور و شکرگزار است، اظهار کرد: خداوند متعال از بندگانش که در حق ایشان شاکر و به داشته‌هایش راضی و کسانی که در برابرش خضوع و خشوع دارند در زمره نیکان و عمل این بندگان نزد خداوند ثبت و منشا خیر و برکت می‌شوند.

وی در ادامه به بازنشستگان توصیه کرد: جوانان را از تجارب و نصیحت‌های گرانبهایتان که ثمره سالیان متوالی و پرفراز و نشیب است بهره مند سازید چرا که پرداختن به این مهم نزد خداوند اجر و پاداش بی‌پایانی را داراست.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: دنیا دار آزمایش و امتحان است و بندگان خدا همواره در مسیر این آزمایش قرار دارند که اگر نعمت‌های و داشته‌های خود را در جهات مثبت مصرف کنند از این رو تجارتی برای نجات از عذاب الهی انجام داده‌اند.

حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه در زندگی دنیوی انسان بازنشستگی وجود ندارد، تاکید کرد: خداوند به هر کدام از بنده‌هایش به اندازه توان وی تکلیف و پست و جایگاهی عطا کرده است و لذا کار حلال همانند جهاد در راه خداوند بشمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: با توجه وی به شرایط جهانی و مسئله تحریم‌ها، عهدشکنی دشمنان این مرز و بوم و فشارهای گوناگون که قصد نابودی ما را داشته‌اند به تمام اقشار جامعه از جمله بازنشستگان زحمت‌کش لطماتی در میزان حقوق، معیشت و سایر امور وارد آورده که امیدواریم در آینده تمهیداتی برای رفع این مهم اندیشیده شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: با توجه به آیات قرآن، دنیا جای آرامش و سکون نیست شادی و غم و پستی و بلندی همواره برای همگان وجود دارد اما باید با نگاه مثبت به آینده و توکل به خداوند یکتا و با شادابی و مسرت در خدمت نظام و اسلام باشیم.

حسینی‌شاهرودی در پایان از اقدامات و پیگیری‌های برومند، مدیرکل صندوق بازنشستگی استان کردستان در زمینه رفاه حال بازنشستگان و بیان مشکلات این قشر ستمدیده و کم‌درآمد قدردانی کرد و افزود: با توجه به حوزه اختیارات خود در زمینه این مهم و بیان درد و آلام بازنشستگان از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کنیم.

ارسال نظرات