مسئول موسسه یاوران نماز بابل از برگزاری هشتمین مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع آن دو بهشت و دوزخ تو هستند خبر داد و افزود: آزمون این مسابقه در قالب 40 سوال چهار گزینه‌ای 10 صبح 28 آبان ماه 95 در مصلی نماز جمعه بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۰۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول مؤسسه یاوران نماز شهرستان بابل تصریح کرد: نقش رسانه‌ها در توسعه فرهنگ احترام به والدین، شیوه‌های موثر در توسعه فرهنگ احترام به والدین، نقش نهادهای اجتماعی و مذهبی در گسترش فرهنگ احترام به والدین و بررسی مقایسه‌ای سبک زندگی بین جامعه ایرانی و سایر جوامع از دیگر موضوعات پیشنهادی فراخوان است.

محمداکبرزاده روشن اظهار کرد: فراخوان ملی پدر و مادر بهشت تو در قالب‌های شعر، عکس، وبلاگ، کاریکاتور، قطعه ادبی، فیلم و کلیپ، گرافیک و نقاشی، مقاله و پژوهش و خاطره برگزار می‌شود.

وی با اشاره به موضوعات پیشنهادی فراخوان، افزود: آثار تربیتی و روان‌شناختی احترام به والدین، تاثیر احترام به والدین در تحکم بنیان خانواده، رابطه احترام به والدین و موفقیت‌های علمی و دینی، وظایف متقابل والدین و فرزندان و تاثیر سبک فرزند پروری در رشد و ارتقای تربیتی و اجتماعی خانواده است.

اکبرزاده خاطرنشان کرد: این فراخوان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بابل، اداره کل سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، اداره کل آموزش و پرورش مازندران، اداره کل حوزه هنری مازندران، دانشگاه آزاد اسلامی قائم‌شهر، قرض‌الحسنه حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بابل و معاونت فرهنگی سپاه کربلای مازندران انجام می‌شود.

این مسؤول با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد آثار ارسالی نیست و آثار ارسالی باید همراه با سی دی باشد ضمن اینکه ارسال آثار باید از طریق پست انجام شود، یادآور شد: جوایز فیلم و فیلم‌نامه به کارگردان تعلق می‌گیرد.

اکبرزاده همچنین از برگزاری هشتمین مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع آن دو بهشت و دوزخ تو هستند خبر داد و افزود: آزمون این مسابقه در قالب 40 سوال چهار گزینه‌ای 10 صبح 28 آبان ماه 95 در مصلی نماز جمعه بابل برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 500 هزار تومان به برنده نفر نخست مسابقه اهدا می‌شود، اضافه کرد: به 30 نفر از برندگان نیز هدایای ارزشمندی تقدیم می‌شود.

مسؤول موسسه یاوران نماز شهرستان بابل تبیین کرد: داوطلبان می‌توانند برای دریافت کتاب و کارت حضور در مسابقه به دفتر یاوران نماز بابل، چهار راه شهدا، حوزه علمیه روحیه سابق مراجعه کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها