فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود طرقبه شاندیز:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بینالود شهرستان طرقبه شاندیز گفت: هجوم ضدفرهنگی به شهرستان فاجعه بار است و شکایات مردمی زیادی در مورد برخورد با فساد و بدحجابی‌ها دریافت کرده ایم.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۱۰
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار قدیر اسدزاده در جلسه شورای اداری شهرستان طرقبه و شاندیز بر این مطلب که مردم طرقبه شاندیز بسیار متدین و معتقد هستند و آداب و رسوم سنتی خود را حفظ کردند، گفت: اما هجوم ضدفرهنگی به شهرستان فاجعه‌بار است و درخواست‌های مردمی زیادی در مورد برخورد با فساد و بدحجابی‌ها دریافت کرده‌ایم.

وی افراد معترض به منابر حسینی را افراد معلوم الحالی دانست و افزود: باید بدانیم امر به معروف منحصر به موضوع خاصی مانند بدحجابی و محدود به مکان خاصی نمی‌شود و جایگاه منبر نیز در این راستا خارج از مقوله امر به معروف و نهی از منکر نیست.
 
در ادامه حجت الاسلام بهمنی، امام جمعه شاندیز ضمن تقدیر از مردم شهرستان برای برگزاری با شکوه مجالس عزاداری، با بیان اینکه امکان دارد در برخی سخنرانی ها، خلاف مواضع برخی افراد صحبت شود، گفت: با توجه به مبانی عمیق فکری و مذهبی مردم شهرستان طرقبه شاندیز که از تبلیغات و آمادگی برای عزاداری حسینی(ع) نمایان است، مردم از برخی مناظر فساد و بدحجابی های افراد غیربومی ناراحت هستند. 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها