۱۳۰ نفر از اعضای گردان بسیج امام حسین(ع) شهرستان بردسکن برای به نمایش گذاشتن اقتدار رزمی به منطقۀ صفر مرزی خواف اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۲۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
فرمانده گردان امام حسین(ع) شهرستان بردسکن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: بالغ بر 130 نفر از گردان امام حسین(ع) جهت حضور در رزمایش تمرینات تاکتیکی و به نمایش گذاشتن اقتدار بسیجیان به منطقۀ صفر مرزی خواف اعزام شدند.
 
سرهنگ دوم پاسدار کاظم نجاتی بیان داشت: به طور کلی بسیجیان این گردان سه مأموریت دفاعی در مقابل حوزۀ سرزمینی شهرستان، دفاع از حوزۀ استحفاظی صفر مرزی و نیز جزیرۀ قشم دارند که در صورت بروز بحران در آن منطقه، بسیجیان گردان با توجه به آموزش‌هایی که دیده‌اند مأموریتشان را در مقابله با دشمن خارجی انجام می‌دهند. 
 
وی با اشاره به ارتقای آمادگی رزمی بیسجیان افزود: هدف از برگزاری رزمایش که به مدت دو الی سه روز می باشد نمایش اقتدار حضور بسیجیان خراسان رضوی در مقابله با استکبار جهانی و همپیمانانش از جمله داعش و تکفیری ها و انجام انواع عملیات‌هاست.

وی گفت: مراسم بدرقۀ بسیجی و عبور از دروازۀ قرآن با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه، دادستان، مسئول دفتر حوزۀ نمایندگی ولی فقیه سپاه، فرمانده نیروی انتظامی و معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان در محل گردان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها