نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی:
تامین اعتبار تکمیل پروژه مجتمع دره‌بیگلو که برای ۱۵ روستای شهرستان مشگین‌شهر آبرسانی می‌کند، با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۳۲
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از خیاونیوز، ولی ملکی در بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرستان مشگین‌شهر اظهار داشت: برای تخصیص اعتبارات لازم ملی و استانی در راستای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در سطح شهرستان مشگین‌شهر پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی با قدردانی از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در اجرای پروژه‌های آبرسانی به روستاها افزود:باید برای آبرسانی به روستاهای شهرستان مشگین‌شهر کار جهادی انجام شود و در این زمینه مسئولان اهتمامی جدی داشته باشند تا بتوانیم شاهد بهره‌مندی هر چه بیشتر مردم مناطق روستایی از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی باشیم.

نماینده مردم شهرستان مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آبرسانی به مناطق روستایی نقش و اهمیت به سزایی در آسایش و راحتی مردم ساکن این مناطق و ماندگاری هر چه بیشتر آنها در روستاها می‌شود که این امر می تواند توسعه اشتغال و تولیدات روستایی را به دنبال داشته باشد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل نیز در این بازدید با اشاره به اینکه برای آبرسانی به ۱۵ روستای ارشق شمالی شهرستان این مجتمع مطالعه و در حال اجرا است، گفت: برای اجرای این پروژه ۳۱ کیلومتر خط انتقال، ۴ ایستگاه پمپاژ، یک منبع ۵۰۰ و یک منبع ۱۰۰ متر مکعبی ذخیره آب و ۲ حلقه چاه جهت تامین آب در حال اجرا است.

سیدنورالدین پرندک اعتبار لازم برای اجرای مجتمع دره بیگلو مشگین‌شهر را ۳۰ میلیارد ریال برشمرد و بیان کرد: در صورت تخصیص به موقع اعتبار در ایام دهه مبارک فجر شاهد افتتاح و آبرسانی به این روستاها خواهیم بود.

وی جمعیت تحت پوشش این روستاها را که این مجتمع برای آنها آبرسانی می‌کند ۴ هزار و ۱۲۰ نفر دانشت و اظهار کرد: با آبرسانی به این روستاها یک هزار و ۱۵۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.


ارسال نظرات