رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اردبیل:

هزار اردبیلی در سرشماری نفوس و مسکن ‌اینترنتی ‌ثبت نام کردند‌

تاکنون ۳۰۰ هزار نفر از استان به صورت اینترنتی در سرشماری عمومی نفوس و مسکن شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۳۴
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از خیاونیوز، داود شایقی در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی که از سوم مهرماه آغاز شده بود تا ۲۴ مهرماه ادامه داشت که با تصمیمات اتخاذ شده این روش سرشماری تمدید و تاکنون ۳۰۰ هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از استان اردبیل ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به اینکه آمار ثبت‌نامی سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی در کشور بیش از ۳۵ درصد بوده، اظهار کرد: براساس سرشماری اینترنتی انجام شده در استان اردبیل ۲۲ درصد جمعیت استان به صورت اینترنتی ثبت‌نام کردند که در این زمینه از مردم اردبیل تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی تا ساعت ۱۲ شب جمعه تمدید شد، افزود: همشهریان و روستاییان می‌توانند تا زمان مقرر به صورت اینترنتی در سرشماری نفوس و مسکن ثبت‌نام کنند و در این زمینه تمهیدات لازم انجام شده است.

شایقی تصریح کرد: سرشماری میدانی و عملیاتی نفوس و مسکن نیز فردا اول صبح با حضور ماموران سرشماری در درب منازل انجام و آغاز می‌شود و خانواده‌هایی که در این سرشماری به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند کد ۱۲ رقمی خود را به ماموران سرشماری در درب منازل ابلاغ کنند.

وی گفت: خانواده‌هایی که تا روز جمعه در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام نکنند باید موقع حضور ماموران سرشماری همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند تا این ماموران نسبت به ثبت‌نام این خانوارها در سرشماری نفوس و مسکن اقدام کنند.

ارسال نظرات