نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان:

درخشش انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمنان ایران اسلامی پس از انقلاب با اقداماتی از جمله جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و تحریم تلاش کردند تابش نور انقلاب اسلامی را کم کنند اما هرگز موفق نخواهند شد
کد خبر: ۸۷۶۴۶۷۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، مولوی نذیراحمد سلامی صبح امروز در مراسم هفتمین سالگرد "شهدای وحدت" سیستان و بلوچستان که در حسینه "شهیدان میرحسینی" تیپ 110 سلمان فارسی سپاه پاسداران شهر زاهدان در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای وحدت و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدا بعد از انبیای الهی افضل مخلوقات خداوند متعال هستند.
نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: تروریست‌ها تصور می‌کنند با به شهادت رساندن شهدای ایران اسلامی، آنها  حذف می‌شوند؛ حال آنکه نور شهیدان پس از حذف فیزیکی تاثیر بیشتری در جامعه دارد و فضای کشور را نورانی‌تر و درخشنده‌تر می‌کند.
وی عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی نوری در سرزمین ایران شروع به درخشش کرد و دشمنان ملت ایران برای خاموش کردن این نور تلاش‌های زیادی کردند و با حیله‌های مختلف از جمله جنگ تحملیی و تحریم‌ها قصد داشتند این انقلاب بزرگ را نابود کنند، اما برخلاف انتظار آنها درخشش نور انقلاب هر روز بیشتر شد.
مولوی سلامی گفت: کسانی که اقدامات تروریستی انجام می‌دهند و یا کشورهایی که آنها را تجهیز می‌کنند، باید بدانند که نظام اسلامی ایران بر ایدئولوژی دینی استوار است و تا دین اسلام وجود داشته باشد، این انقلاب با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد.
وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی هرگز نمی‌توانند با ترور شخصیت‌ها و چهره‌های برجسته ایران ایدئولوژی اسلامی را از ملت ایران بگیرند.
نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان از وحدت، ایمان و ایدئولوژی دینی به عنوان سه مولفه اصلی انقلاب اسلامی ایران نام برد و تصریح کرد: دشمنان بدانند که انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از این مولفه‌ها هرگز از بین رفتنی نیست؛ چرا که این نظام مرتبط با قرآن است.
مولوی سلامی گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش دارند تابش نور انقلاب اسلامی را در دنیا خاموش کنند، بنابراین آحاد مردم باید نسبت به توطه‌های دشمنانان اسلام و انقلاب هوشیار باشند.
ارسال نظرات