فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک از آغاز رزمایش دفاع از کوی و برزن در این شهرستان با حضور نیروهای بسیج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۴۶۹۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، پاسدار محمدرضا رضایی از آغاز رزمایش دفاع شبانه از کوی و برزن با حضور گردان‌های بیت‌المقدس سپاه اراک خبر داد و گفت: این رزمایش از ساعت 9 صبح با حضور گردان‌های فراخوان شده در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش براساس سناروی از پیش طراحی شده است؛ در سناریوی اول، تعدادی تروریست در قالب جریان‌های تکفیری به شهر حمله خواهند کرد به مانند همان چیزی که در سوریه در حال اتفاق است؛ که در ورودی شهر با مقابله نیروهای بسیج مواجه خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: برقراری امنیت ورودی های شهر، جلوگیری از ورود اشرار به اماکن حساس مهم شهر و حفاظت از آن‌ها در این سناریو توسط بسیج دنبال می شود.

پاسدار رضایی یادآور شد: در دومین روز از رزمایش با حضور گردان‌های کوثر رزمایش امداد و نجات برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه در بحث مدیریت بحران استان زحمات بسیاری کشیده شده است؛ اما در عمل اقدامی صورت نگرفته است، برگزاری رزمایش امداد و نجات در واقع هماهنگی‌های صورت گرفته در این مدت را به صورت عملی اجرایی خواهد کرد و توان و آمادگی نیروها در این رزمایش محک زده خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک افزود: در نظر داریم که با همکاری و هماهنگی با سایر ارگان ها این تمرین صورت بگیرد.

پاسدار رضایی با تاکید بر اینکه رزمایش امسال به عنوان مقدمه و پیش زمینه ای برای رزمایش سال آینده است، گفت: سال آینده این رزمایش به صورت واقعی تر تصویر سازی خواهد شد، در رزمایش امسال هدف ما سنجش میزان آمادگی دستگاه های اجرایی و هماهنگی آنها در مقابله با تهدیدات و حوادث احتمالی، حفظ و انسجام نیروهای بسیجی و تمرین دفاع از شهر در مقابل دشمن فرضی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات