خبرهای داغ:
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز خبر داد

لزوم روشنگری برای دانش‌آموزان در مورد بدعهدی آمریکا در پسابرجام

مسئول شورای تبلیغات اسلامی نطنز گفت: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز باید سومین نکته را این‌گونه بگوییم که هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا جنایت‌کار بوده و برای ما فرقی ندارد کدام برنده می‌شوند؛ آمریکا را دشمن شماره یک خود دانسته و دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۲۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا باباخانی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان که در محل فرمانداری نطنز برگزار شد، اظهار کرد: در 13 آبان 3 اتفاق مهم شهادت دانش‌آموزان و دانشجویان پیرو خط امام، سالروز تبعید حضرت امام خمینی به ترکیه و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به انقلاب دوم مشهور شد، اتفاق افتاده است.

وی افزود: در هر سه واقعه رد پای استکبار جهانی یعنی آمریکا به‌ خوبی دیده می‌شود و به همین خاطر این روز را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری کرده‌اند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: همه ما اذعان داریم که آمریکا مظهر ظلم ستم و فساد است و محور شرارت دنیای کنونی شیطان بزرگ بوده و ما وظیفه‌ داریم تا جان در بدن داریم، راه مبارزه با استکبار جهانی را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در یوم‌الله 13 آبان 3 نکته کلیدی مراسم را باید برای دانش‌آموزان تبیین کنیم که اولاً آمریکا بدعهدی خود را در پسابرجام ادامه داد و به وعده‌های خود جامعه عمل نپوشانده است.

باباخانی دومین نکته را آشکار کردن جنایات آمریکا در همه کشورها برشمرد و گفت: امروز هر جای دنیا جنگ و خونریزی وجود دارد، با یک تحقیق ساده ردپای استکبار جهانی آنجا به‌خوبی دیده می‌شود و به همگان ثابت‌شده که آمریکا جنگ‌جو و اهل تهاجم است.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز باید سومین نکته را این‌گونه بگوییم که هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکا جنایت‌کار بوده و برای ما فرقی ندارد کدام برنده می‌شوند؛ آمریکا را دشمن شماره یک خود دانسته و دست از شعار مرگ بر آمریکا بر نخواهیم داشت.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز در پایان با اشاره به برنامه‌های راهپیمایی نطنز گفت: راهپیمایی از ساعت 10 صبح از میدان امام خمینی به‌ سوی میدان 17 شهریور آغاز و راهپیمایان پس از غبارروبی گلزار شهدای گمنام با حضور در مسجد الزهرا مراسم پایانی را برگزار می‌کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار