مشکل اصلی عشایر بویر احمد دامپزشکی است

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه عشایر افراد مولد و مفیدی برای جامعه هستند، گفت: با توجه به وجود بیماری‌های واگیر و فراگیر مثل تب برفکی همچنین گرانی داروهای دامپزشکی ضرورت توجه به عشایر بیشتر احساس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۴۳
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱

صبح امروز طرح بازدید و ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به مناطق محروم تنگ تامرادی با حضور فرماندار بویراحمد، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مدیران شهرستان صورت گرفت.

سید محمدکاظم نظری هدف از این بازدید را آشنایی با مشکلات عشایر عنوان کرد و گفت: در این بازدید توزیع اقلام دارویی دامپزشکی، واکسیناسیون و معاینه دام عشایر به صورت رایگان انجام شد.

فرماندار بویراحمد با اشاره به برکات نظام جمهوری اسلامی در مناطق محروم اظهار کرد: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌ها هنوز کم و کاستی‌هایی در راستای ارائه خدمات بهتر به عشایر دیده می‌شود.

وی یکی از عمده مشکلات عشایر در این منطقه را کمبود آب آشامیدنی عنوان کرد و گفت: البته عدم استفاده مناسب از آب موجود و بکارگیری آن در سطح کشاورزی را می‌توان به عنوان عدم مدیریت منابع موجود در بین عشایر دانست.

نظری تاکید کرد: قطعا با اطلاع‌رسانی و آموزش‌های لازم برای بهره‌گیری از این منابع می‌توان قدم‌های مثمر ثمری برداشته شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه عشایر افراد مولد و مفیدی برای جامعه هستند، اظهار کرد: با توجه به وجود بیماری‌های واگیر و فراگیر مثل تب برفکی همچنین گرانی داروهای دامپزشکی ضرورت توجه به عشایر بیشتر احساس می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار