خبرهای داغ:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان خبر داد؛
163نفر از فرزندان مددجو کمیته امداد گلستان از تسهیلات انتقال به نزدیک‌ترین مکان به محل سکونت‌ و ۱۳ مددجو از گواهی کاهش تعرفه در مدت شش ماهه نخست سال جاری برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۵۶
|
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
معافیت سربازی فرزندان تحت حمایت کمیته امداد یکی از طرح هایی است که با هماهنگی سازمان نظام وظیفه برای توانمندسازی این خانواده ها اجرا می شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی جعفری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان گفت: ۱۴۸ نفر از فرزندان مددجوی تحت حمایت این نهاد در شش ماهه نخست سال جاری با تعاملات کمیته امداد و سازمان نظام وظیفه از تسهیلات معافیت سربازی بهره مند شدند.
وی با اشاره به شرایط بهره مندی از معافیت ، افزود: افراد معاف شده از خدمت ‌سربازی یا از نعمت پدر محروم هستند و یا پسران تحت تکفل زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد محسوب می‏‌شوند.
جعفری با بیان اینکه اقدامات انجام شده به منظور کمک به خانواده‏‌های تحت پوشش کمیته امداد گلستان و رفع مشکلات آن‌ها است، عنوان کرد: توانمند‌سازی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین برنامه‌ کاری این نهاد انقلابی است که معافیت فرزندان مددجو می‌تواند کمک‌ قابل توجهی به خانواده‌های آن‌ها کند.
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گلستان ادامه داد: همچنین در این مدت برای ۱۳ نفر از فرزندان مددجو گواهی کاهش تعرفه و ۱۶۳ نفر انتقال به نزدیک‌ترین مکان به محل سکونت‌ آن‌ها صورت گرفت.
وی مهم‌ترین هدف از معاف شدن فرزندان تحت حمایت کمیته امداد توسط این نهاد را توانمندسازی خانواده آن‌ها دانست و افزود: این نهاد با آموزش مهارت های لازم، زمینه اشتغال را برای این خانواده ها فراهم می سازد تا از این طریق بستر مناسب برای خروج خانواده ها تحت حمایت و خودکفایی آنها فراهم شود
وی با بیان اینکه این نهاد با آموزش مهارت‌‌های لازم، زمینه‌ اشتغال برای خانوارهای مذکور را فراهم می‌‌کند، گفت: سال گذشته نیز با تعاملات انجام شده ۱۹۵ مددجو از تسهیلات معافیت، ۱۴ نفر کاهش تعرفه و ۱۸۰ نفر انتقال به نزدیکترین محل سکونت بهره مند شدند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها