توسط فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع)صورت گرفت؛

پیام تبریک به فرمانده جدید حوزه ریحانه الرسول(س) مروست

فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام طی پیامی انتصاب شایسته سرکار خانم فلاحتی به سمت فرماندهی جدید حوزه ریحانه الرسولسلام الله علیهامروست را تبریک گفتند.
کد خبر: ۸۷۶۴۷۷۱
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده و پرسنل حوزه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام در متن پیام خود آورده اند:

بسم الله الرحمن الرحیم

همکار گرامی سرکار خانم فلاحتی

سلام علیکم

انتصاب جنابعالی را به سمت فرمانده حوزه مقاومت بسیج ریحانه الرسول سلام الله علیها تبریک عرض نموده،از قادر متعال توفیق روزافزونتان را در تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، صیانت از دستاوردهای برآمده از خون شهدای والامقام و تعالی اهداف بسیجتحت تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت می نمایم.

همچنین ضمن قدردانی از زحمات سرکار خانم قانع عرض می نماییم: آینده ای که با خدمت صادقانه خود ساخته اید و امروز ثمره و نتیجه آنرا بسیجیان حس می نمایند، مدیون و مرهون تلاش و زحمات خالصانه شماست که در راستای اهداف حوزه مقاومت بسیج صرف گردیده است. مراتب سپاس خود و همکارانم را از زحمات بیدریغ و دلسوزانه جنابعالی در طول دوران خدمتتان در حوزه ریحانه الرسولسلام الله علیها ابراز نموده و امیدواریم تمامی دوران زندگیتان پربارتر و با نشاط تر از گذشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار