خادمین سلامت به باشت رسیدند

کد خبر: ۸۷۶۴۸۲۹
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵

کریم رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان باشت اظهار کرد: بی‌شک در نظام جمهوری اسلامی توزیع خدمات سلامت یکی از مهم‌ترین خدماتی است که مردم به آن نیاز دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در ادامه افزود: از این رو توزیع خدمات سلامت در صعب‌العبورترین و محروم‌ترین روستاهای  باشت از جمله در منطقه محروم پیچاپ از جمله برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان باشت است.

رضایی گفت: خادمان سلامت شهرستان باشت در خدمت مردم به ویژه محرومان است از این رو مراقبت مادران باردار در روستا، مراقبت کودکان، آموزش بهداشت و پیشگیری، واکسیناسیون، ویزیت پزشک و توزیع دارو، مراقبت سالمندان، پایش خانه بهداشت روستاها و ارائه خدمات سلامت از جمله وظایف شبکه بهداشت و درمان است که ما به عنوان خادمان مردم در شهرستان باشت با همه توان پیگیر ارائه این خدمات هستیم.

وی تصریح کرد: تعداد افراد روستای پیچاپ 471 نفر بوده و این روستا دارای 106 خانوار است که در آخرین مورد تعداد 80 نفر ویزیت و 50 نفر دارو دریافت کرده‌اند.

رضایی عنوان کرد: کاروان خدمات سلامت با همراهی پزشک، ماما، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، کارشناس بهداشت محیط و بهورز در خدمات‌رسانی به روستای پیچاپ ما را همراهی کرده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت خاطرنشان کرد: امروزه در دنیا نگاه به سلامت انسان‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم توسعه و ارتقای شاخص‌های توسعه‌ای یک کشور و منطقه به حساب می‌آید.

وی در ادامه با بیان اینکه در چند سال اخیر نگاه ویژه‌ای به توسعه سلامت در منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد شده افزود: اما هنوز روستاهایی هستند که در دورترین و در پشت راه‌های پرپیچ و خم در انتظار خدمات‌رسانی حوزه سلامت هستند.

رضایی در ادامه افزود: خدمت به مردم یک نوع عبادت است و حضور ما در کنار این مردم برای آنها آرامش‌بخش و تسکین دهنده محرومیت‌هاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار