جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر رزمنده‌ای بخواهد در مکانی خدمت نماید باید هم جسم سالم و هم روح سالم داشته باشد.
کد خبر: ۸۷۶۴۸۹۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
منطقه خلیج‌فارس از جاسک، سردار علیرضا تنگسیری پنج‌شنبه (29 مهرماه) در نشست با خانواده‌های پاسداران پایگاه نیروی دریایی امامت شهرستان جاسک، افزود: اعتقادمان بر این است که اگر رزمنده‌ای بخواهد در مکانی خدمت نماید باید هم جسم سالم و روح سالم داشته باشد و روح سالم در بدن سالم قرار دارد.

وی افزود: خانواده رزمندگان اثرات شگفتی بر روی رزمنده‌ها خواهند داشت و نمونه بارز آن در صدر اسلام می‌توان به زهیر اشاره کرد که همسر او باعث شد از محبین اهل‌بیت شود.

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه حضرت زینب را نمونه تأثیرگذار زنان دانست و عنوان کرد: حضرت زینب(س) بعد از واقعه عاشورا بود که جنگ سخت امام حسین(ع) را به جنگ نرم تبدیل کرد که این جنگ نرم سختر از جنگ سخت امام حسین(ع) بود و اگر زینب نبود واقعه کربلا در همان کربلا به پایان می‌رسید.

وی ادامه داد: انتظار داریم که شما خانواده‌ها منادی و پرچم‌دار وحدت باشید و مسئولین و فرماندهان نظامی که فعالیت دارند ضمن اینکه وحدت و همدلی را در بین نیروهای مسلح ترویج دهند باید این وحدت و همدلی را در بین مردم نیز توسعه دهند و اینجا نباید بحث شیعه و سنی ایجاد شود زیرا تمام ما مسلمان هستیم .

سردار تنگسیری در ادامه خطاب به مسئولین بیت الزهرا خاطرنشان کرد: از وجود خانواده‌های اهل سنت در مراسم‌های و برنامه‌های بیت الزهرا استفاده ببرید و اجازه ندهید دشمنان در بین شما رخنه کنند و ایجاد تفرقه و اختلاف کنند.

وی در پایان با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) گفت: شریف‌ترین مردم کسانی اند که سه مؤلفه  تواضع، بردباری و نرم‌خویی داشته باشند.

به گزارش ایسنا، سردار تنگسیری همچنین پس‌ازاین مراسم از درمانگاه شهید روشنی نیروی دریایی، حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرک لوران و مدرسه شجره طیبه ندسا نیز بازدید کرد.

ارسال نظرات