علماء اهل سنت سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از یورش لشکریان خدا بر دشمنان مزدور داعشی و شروع عملیات باز پس گیری موصل پیام های حمایتی صادر کردند
کد خبر: ۸۷۶۴۹۲۰
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان؛ علماء اهل سنت سیستان و بلوچستان در راستای حمایت از یورش لشکریان خدا بر دشمنان مزدور داعشی و شروع عملیات باز پس گیری موصل پیام های حمایتی صادر کردند که به شرح ذیل می باشد.
مولوی ندیز احمد سلامی نماینده اهل سنت مجلس خبرگان رهبری در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای ارتش و مردم عراق درمبارزه با داعش اظهار داشت: به حول و قوه الهی لشکریان عراقی اعم از جبهه مردمی و ارتش عراق مزدران داعشی را شکست می دهند و موصل را باز پس می ستانند.
وی در ادامه افزود: ما برای برادران دینیمان دعای خیر می نماییم و توفیقات لشکریان حق را بر داعشی ها از خداوند متعال مسئلت داریم.
مولوی عبدالواحد توحیدی پور امام جمعه اهل سنت کافه بلوچی سرباز در گفت و گو با سنت نیوز اظهار داشت: اتحاد مسلمین عراق برای مبارزه با تروریسم بسیار ستودنیست بنده به نوبه خود این حرکت بزرگ مدافعان اسلام را در جهت آزاد سازی موصل را ستایش کرده و برای پیروزی برادران دینیم دعا خواهم کرد.
مولوی دوست محمد رییسی امام جمعه اهل سنت رییس آباد نیز با ابراز خرسندی از حرکت رو به جلوی سپاهیان اسلام در جهت آزاد سازی موصل ابراز داشت:  حمله به داعش در موصل و اقدام به باز پس گیری موصل دل مومنین را شاد و خواری داعشی ها را نزدیک نمود.
وی افزود: ما بر خود واجب میدانیم تا برای لشکریان عراقی دعا کرده و از خداوند متال پیروزی ایشان را بر جبهه داعشی مسئلت نماییم.
مولوی یوسف گرگیچی فعال فرهنگی اهل سنت نیز در گفت و گو با سنت نیوز در این خصوص اظهار داشت: داعش نماد نفاق و تزویر است و سربازان حشدالشعبی و ارتش عراق نماد ایستادگی و مقاومت مومنانه می باشند.
وی افزود: از خداوند متعال مسدلت داریم که باری دیگر به چشم ببینیم که نور را بر ظلمت مستولی می گردد و موصل به مردم و ملت عراق باز گردد.
مولوی الله بخش رییسی امام جمعه اهل سنت حاجی آباد نیز گفت: به خواست خدا خبر مسرت بخش حمله تهاجمی رزمندگان اسلام در عراق در جهت ازادی موصل پیام نابودی داعش خواهد بود.
وی افزود: بنده  هم همچون هزاران مسلمان دیگر برای برادران رزمنده مسلمانم در جهت پیروزی بر گروه تروریستی تکفیری داعش دعا خواهم کرد.

ارسال نظرات