نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: ما باید با کشورهای مستکبر با عزت، مصلحت، حکمت و قدرت برخورد کنیم و نباید اجازه دهیم کشورهای غربی با منت با جمهوری اسلامی ایران سخن بگویند
کد خبر: ۸۷۶۴۹۲۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه زاهدان اظهار داشت: هدف قیام عظیم و تاریخ‌ساز امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکر بود و امام سجاد(ع) در ادامه مسیر سیدالشهدا به نشر فرهنگ عاشورا پرداختند.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به برگزاری یادواره "شهدای وحدت" سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا امر پسندیده‌ای است که سبب نشر و گسترش ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود.
آیت‌الله سلیمانی با اشاره به بحث انتخابات اظهار داشت: نظام ما، نظامی مبتنی بر رأی مردم است و انتخابات در کشور ما از سلامت، شور، هیجان و اعتماد قوی مردمی برخوردار است. سالم‌ترین انتخابات در کشور ما برگزار می‌شود و حضور جناح‌های مختلف در عرصه انتخابات ایران، موید این سلامت است.
وی با اشاره به گفتمان امام خمینی(ره) و رهبری، تاکید کرد: شور و هیجان ملت ایران در عرصه انتخابات در قیاس با انتخابات سایر کشورها مثال‌زدنی و بی‌نظیر است.
نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با اشاره به ابلاغ سیاست‌‌های کلی انتخابات از جانب رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: عمل به سیاست‌های ابلاغ شده از جانب رهبر انقلاب و اقداماتی از جمله ترویج هنجارهای صحیح انتخاباتی، انتخاب شایسته، پرهیز از قوم‌گرایی و مذهب‌گرایی، عدالت‌محوری و افزایش سطح آگاهی درباره انتخابات که ایشان در نامه 18 بندی خود به آن‌ها اشاره داشتند، سبب برگزاری انتخاباتی سالم شده و به انتخاب اصلح کمک می‌کند.
آیت‌الله سلیمانی افزود: ابلاغ این سیاست‌ها در این برهه از زمان نشان‌دهنده حساسیت انتخابات در نگاه مقام معظم رهبری است و جای تقدیر دارد.
وی با تاکید بر ضرورت حفظ اقتدار در برخورد با کشورهای طرف مذاکره ایران در ماجرای برجام تاکید کرد: ما باید با کشورهای مستکبر با عزت، مصلحت، حکمت و قدرت برخورد کنیم و نباید اجازه دهیم کشورهای غربی با منت با جمهوری اسلامی ایران سخن بگویند
ارسال نظرات