خبرهای داغ:
فاتح یگانه
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگو با بسیج:
فرمانده سپاه ناحیه پاوه گفت: هجمه‌های علیه نظام در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی دشمن برنامه‌ریزی شده که افکار و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۷۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
سرهنگ سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار داشت: برای بازگویی گفتمان‌های انقلاب باید برای دانش‌آموزان نسل سوم و چهارم نشست‌هایی را برگزار کنیم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه بر نهادینه کردن گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید برای نسل جوان به‌طور کامل و واضح توضیح داد که هدف از نظام مقدس جمهوری اسلامی چیست و آن‌ها را با هجمه‌های که از سوی دشمن به نظام و مردم وارد می‌شود، آشنا کنیم.

 

وی به جنگ نرم دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: هجمه‌های علیه نظام در فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای از سوی دشمن برنامه‌ریزی شده که افکار و اعتقادات جوانان را مورد هدف قرار می‌دهد.

 

بهشتی‌راد با بیان اینکه امروز رسانه‌ها مهمترین ابزار دشمن در جنگ نرم است، ادامه داد: نوجوانان و جوانان با ورود غیر‌ماهرانه به شبکه‌اجتماعی تمام دار و ندار خود را در اختیار دشمنان قرار می‌دهند.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان پاوه آموزش فرهنگ استفاده از شبکه‌های اجتماعی را متذکر شد و گفت: امروز دشمن بر روی شبکه‌های ماهواره‌ای حساب می‌کند و در نفوذ فرهنگی در جوامع به‌خصوص در جامعه ایرانی و اسلامی آن را به کار می‌گیرد.


ارسال نظرات