خبرهای داغ:
محسن عادلی نژاد اظهار کرد: ملت ایران با تاسی از مکتب عاشورا و به برکت قرارگرفتن در انقلاب اسلامی ایران در مقابل هیچ مستکبری گردن کج نخواهد کرد و با تکیه بر شعار «ما می توانیم» هر مشکلی گریبانگیر انقلاب و ملت ایران شود را حل خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۶۴۹۹۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان پیش از ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه سپاهان شهر با اشاره به فداکاری های حضرت امام حسین علیه السلام و اهل بیتش در راه اسلام و دین گفت: امام حسین (ع) جان و مالش را تقدیم مکتب اسلام کرد تا حق را نگه دارد و باطل را از بین ببرد و به برکت این فداکاری ها مکتب عاشورا تبذیل به نهضتی جهانی شده است.

محسن عادلی نژاد اظهار کرد: ملت ایران نیز با تاسی از مکتب عاشورا و به برکت قرارگرفتن در انقلاب اسلامی ایران در مقابل هیچ مستکبری گردن کج نخواهد کرد و با تکیه بر شعار «ما می توانیم» هر مشکلی گریبانگیر انقلاب و ملت ایران شود را حل خواهند کرد.

وی افزود: امروز به مدد حمایت های مردم ایران و مجاهدت دانشمندان و دانشجویان این مرز و بوم در همه عرصه هایی که پا گذاشته ایم بر روی قله های رفیع افتخار ایستاده ایم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: اگر چه چند سالی است رشد علمی  کشور کم شده است اما مسئولان و دلسوزان کشور موظفند بسترهای مناسب افزایش سرعت رشد علمی کشور را فراهم کنند.

عادلی نژاد ادامه داد: اکنون نیز مهم ترین و بهترین راه حل مشکلات مردم نظیر معیشت و بیکاری تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی است.

عضو شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان ابراز کرد: باید روی پای خود بایستیم و به توان داخلی تکیه کنیم و برای مردم دلسوز باشیم که اگر چنین شد دیگر شاهد فساد های اقتصادی و حقوق های نجومی برخی مسئولین نخواهیم بود.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان تاکید کرد: اگر مردم و مسئولین گوش به فرمان رهبر خود باشند و در مسیر تشکیل حکومت اسلامی قدم بردارند به جای مدیرانی با حقوق های نجومی مدیرانی با خدمت های نجومی خواهیم داشت.

عادلی نژاد تصریح کرد: اکنون نیز مطالبه به حق مردم و جنبش دانشجویی از دستگاه قضایی محاکمه خائنین به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: در کشور و جامعه اسلامی موضوع اول به جای بودن یا نبودن کنسرت ها باید مسئله معیشت مردم، ازدواج و بیکاری جوانان و مهمتر از همه دغدغه های معنوی و الهی باشد.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان گفت: ما به مسئولینی دلسوز و دارای روحیه انقلابی برای مدیریت کشور نیاز داریم نه افراد خائن به انقلاب که به عنوان ذخیره های انقلاب اسلامی معرفی می شوند.

عادلی نژاد تصریح کرد: دولت اقداماتی برای اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی برداشته ولی تاثیر چندانی نداشته و لازم است در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد.

وی اظهار کرد: تغییرات به وجود آمده در دولت جوابگوی مشکلات معیشتی مردم نخواهد بود و دردی را دوا نخواهد کرد؛ دولت به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشد نه اینکه به دلیل ناتوانی در حل مشکلات بخواهد ذهن مردم را از مسائل اقتصادی دور کند.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان در پایان صحبت های خود با اشاره به موضوع آب در اصفهان خاطر نشان کرد: از طرفی مردم باید با صرفه جویی در مصرف به ذخیره این نعمت الهی کمک کنند و از طرفی هم مسئولین با برنامه ریزی صحیح و کارشناسانه و نگاه غیر سیاسی و پدرانه مشکلات موجود در زمینه کشاورزی زحمتکشان شرق اصفهان را حل کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها