خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با اشاره به نقش مسئولین در کنترل تغذیه های نامناسب تصریح کرد: خوراکی ها در رشد و شادکامی انسان بسیار موثر هستند.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۱۰
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، امام جمعه گلپایگان با اشاره به تاثیر خوراکی ها روی نسل جوان و برنامه های جدید دشمن گفت: دشمن امروز می خواهد با برنامه ریزی روی خوراکی ها در کشور به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در نماز جمعه این هفته که در مصلای گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: بسیاری از اضطراب ها و استرس های موجود در نسل فعلی و همچنین بیماری ها و سرطان ها از تغذیه های نامناسب آنها سرچشمه گرفته است.

وی با اشاره به نقش مسئولان در کنترل تغذیه های نامناسب تصریح کرد: خوراکی ها در رشد و شادکامی انسان بسیار موثر هستند.

خطیب جمعه گلپایگان در ادامه با اشاره به لزوم استمرار مجالس عزاداری سیدالشهدا در دو ماه محرم و صفر تاکید کرد: چراغ هیات ها و مجلس عزای سیدالشهدا نباید خاموش بماند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی با بیان اینکه این مجالس تمام مشکلات فردی و اجتماعی ما را برطرف می کند خاطرنشان کرد: با تداوم این مراسم مساله حجاب و امر به معروف نیز حل و برقرار خواهد شد.

امام جمعه گلپایگان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مشکوک حاج آقا مصطفی فرزند امام خمینی عنوان کرد: دشمن می خواست با این کار امام را گرفتار غم فرزند کند تا جلو اهداف امام را بگیرد.

وی افزود: البته خون مرحوم حاج آقا مصطفی این انقلاب را تقویت کرد.

خطیب نماز جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: در بحث انتخابات پیش رو چهارچوب ها و راهکارها بیان شد که لازم است قوانین مدونی در این جهت وضع گردد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در پایان ضمن اشاره به مطالب مطرح شده در فضای مجازی شهرستان یادآور شد: بیان برخی مطالب باعث ایجاد تنش در شهرستان می شود که باید نسبت به گذاشتن چنین مسائلی دقت بیشتری صورت بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها