خبرهای داغ:
امام جمعه موقت سمیرم با اشاره به دلایل تسط آمریکایی ها در زمان شاه گفت: ملتی که توسط مسئولین خود تحقیر شود مجبور به پیروی از نظام طاغوت می شود.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۱۲
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سجاد زینعلی در خطبه های این هفته نماز جمعه سمیرم با اشاره به دلایل تسط آمریکایی ها در زمان شاه گفت: ملتی که توسط مسئولین خود تحقیر شود مجبور به پیروی از نظام طاغوت می شود.

وی خاطر نشان کرد: خودباختگی و تهی شدن از ربوبیت سبب تسلیم شدن در مقابل طاغوت و سر سپردگی و اطاعت کورکورانه نشان از کوته فکری و سطحی نگری انسان ها است.

امام جمعه موقت شهرستان سمیرم افزود: لایحه کاپیتولاسیون که در در زمان شاه صورت گرفت نشان از ضعف حکومتی دربار بود اما امام راحل پس از تصویب این لایحه در مجلس در دفاع از ملیت و انسانیت با این لایحه ننگین به مخالفت برخواست و با سخنرانی افشاگرانه خود مردم را به قیام دعوت و با این کار خواب خوش دستگاه شاهنشاهی را آشفته ساخت.

خطیب این هفته نماز جمعه سمیرم تاکید کرد: اگر مسئولین درس استقامت را از امام حسین(ع) گرفته باشند در برابر زورگویان خواهند ایستاد.

وی با بیان این موضوع که سلطه نظامی آمریکا در ایران ممکن نیست افزود: آمریکای جنایت کار به فکر ذلت ملت ها و بویژه ملت ایران بوده و هست، آمریکا برای سرکوب مسلمین دست به جنایات بسیاری زده اما ایران با پیروی از امام زمان خود آبروی استکبار را در دنیا برده است.

حجت الاسلام زینعلی خاطر نشان کرد: باید خاک پاشید در دهان کسانی که میگویند عزت ایران در برقراری رابطه با آمریکاست همان طور که دیدیم در مسئله برجام آقا فرمودند که اگر این مسئله برجام برداشته شود بهانه های جدیدی می آورند و شاهد این مهم بودیم که در رفع تحریم های بانکی گفته شده که باید اسرائیل به رسمیت شناخته شود تا تحریم های بانکی برداشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها