کسب رتبه برتر گچساران در مشارکت اولیا و مربیان

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: آموزش و پرورش شهرستان گچساران رتبه برتر در مشارکت‌های مردمی در امر آموزش و پرورش را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۵۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۸

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرستان گچساران اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان گچساران رتبه برتر در مشارکت‌های مردمی در امر آموزش و پرورش را در استان کهگیلویه و بویراحمد دارد.

وی در ادامه افزود: مشارکت‌های اولیا به صورت خود جوش بوده که در این زمینه آموزش و پرورش شهرستان توانسته در دو سال اخیر رتبه برتر را کسب کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران گفت: مسأله مشارکت‌های مردمی نیاز به ترویج از طریق رسانه دارد و با همکاری رسانه می‌توانیم به این امر دست پیدا کنیم.

پورالحسینی در ادامه سخنان خود به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: هفته پیوند اولیا و مربیان که هر ساله از تاریخ 24 مهرماه لغایت 30 مهرماه است و روز شمار این هفته به نام یک روز به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: هفته پیوند اولیا و مربیان می‌تواند در پیشبرد اهداف مربیان و دانش‌آموزان و البته اولیا نقش بسزایی داشته باشد و راهکارهای تازه‌ای برای پیشرفت دانش‌آموزان ارائه کند.

پورالحسینی خاطرنشان ساخت: امروز که آخرین روز از هفته پیوند اولیا و مربیان است و به نام نقش والدین در تقویت فرهنگ نماز و عفاف فرزندان نامگذاری شده، که با همکاری والدین و مربیان آموزش و پرورش بتوانیم فرهنگ نماز خواندن و حجاب را بین دانش‌آموزان گسترش داده و با این روش از تهاجم فرهنگی که این روزها دامنگیر بسیاری از جوامع اسلامی شده جلوگیری کرد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران به نقش مهم رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اشاره کرد و اذعان داشت: رسانه نقش بسیار مهمی در ترویج این فرهنگ دارند و با رسالت قلم خود می‌توانند از نفوذ فرهنگی دشمن در بین جوانان جلوگیری کنند.

وی در ادامه افزود: پدافند غیر عامل یک نوع سرمایه گذاری است که دانش‌آموزان باید آموزش‌های لازم در جهت آمادگی در مقابله با حوادث احتمالی را داشته باشند.

پورالحسینی بیان کرد: گسترش آموزش پدافند غیر عامل در بین مدارس شهرستان گچساران برای دانش‌آموزان به آمادگی لازم در مقابله با فضای مجازی و حوادث غیر مترقبه کمک می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان گچساران در سخنان خود از امام جمعه شهرستان گچساران که در تمام زمینه‌ها یاریگر این اداره بوده است قدردانی کرد.

ارسال نظرات