امام جمعه موقت یاسوج گفت: با این همه جنایتی که آمریکا در جهان مرتکب می‌شود در داخل کشور برخی به غلط و ندانسته سنگ محبت آن را به سینه می‌زنند.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۵۶
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱

نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در محل مصلای امام خمینی این شهر و با حضور باشکوه نمازگزاران یاسوجی برگزار شد.

در این آیین امام جمعه موقت شهر یاسوج با بیان اینکه مؤمنین همیشه مراقب رفتار و کردار خود هستند اظهار کرد: آن‌ها برای عمر خود برنامه دارند و سعی می‌کنند از تلف شدن عمر خود با انجام کارهای درست و برنامه‌ریزی شده استفاده کنند.

موسوی‌اعظم افزود: مؤمنین همچنین دچار کبر و غرور نمی‌شوند چرا که کبر و غرور مانع رسیدن آن‌ها به اهدافشان می‌شود.

این خطیب جمعه افزود: مؤمنین همچنین بر مالی که دارند حسابرسی می‌کنند و متوجه هستند مالی که به دست آورده‌اند از چه راهی بوده و باید در چه راهی هزینه شود.

موسوی‌اعظم در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به موضوع سازمان ملل اشاره کرد و گفت: این سازمان عملا در جهت خواسته‌های استکبار جهانی حرکت می‌کند و نوکر و بله قربان‌گوی آمریکا شده است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در خصوص سرنوشت سازمان ملل گفت: آن حضرت به خوبی بیان کرد که سازمان ملل مجری ابرقدرت‌ها شده زیرا حق وتو به معمای نادیده گرفتن حق کشورهای دیگر است.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌هایی که آمریکا در جهان مرتکب می‌شود و بانی بسیاری از کشت و کشتارها در جهان است، بیان کرد: اما می‌بینیم که در داخل کشور برخی به غلط سنگ محبت این قدرت استکباری و ظالم را به سینه می‌زنند که اشتباه است.

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه مگر آمریکا به غیر از تخریب و کشتار مردم در کشورهای دیگر کار دیگری می‌داند، تصریح کرد: پیش از انقلاب همه موضوع کاپیتولاسیون را شنیده‌ایم که آن‌ها چگونه به دنبال ضایع کردن حق و حقوق یک ملت حتی در داخل کشور خودشان بودند.

ارسال نظرات