امام جمعه املش گفت: یکی از شیوه های دشمنان امروزه ایجاد شبه بین مردم به ویژه قشر جوان و تأثیرگذار جامعه اسلامی ماست که با برخورداری از بینش و بصیرت بالا و فهم درست از دین می توان در مقابل شبهات دشمنان مقابله کرد.
کد خبر: ۸۷۶۵۰۸۴
|
۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از املش، حجت الاسلام والمسلمین محمدصفری امام جمعه املش در مراسم یادواره 15 شهید منطقه انارستان محله شهر املش که در مسجد فاطمیه با حضور مسئولان محلی و مردم با شکوه خاصی برگزار شد؛ اظهار کرد: یکی از شیوه های دشمنان امروزه ایجاد شبه بین مردم به ویژه قشر جوان و تأثیرگذار جامعه اسلامی ماست که با برخورداری از بینش و بصیرت بالا و فهم درست از دین می توان در مقابل شبهات دشمنان مقابله کرد.

وی گفت: حکومت اسلامی یعنی حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) که در زمان غیبت امام عصر(عج) در رأس آن ولایت مطلقه فقیه قرار دارد و رهبری جامعه اسلامی را برعهده دارد و همه وظیفه داریم از ولی فقیه پیروی کنیم و بادقت و هوشیاری از شیطان و طاغوت زمان دوری کنیم.

امام جمعه املش گفت: متأسفانه عده ای از دین برداشت و فهم غلط ارائه می دهند و قرائت های متفاومت ارائه می دهند که با اصل دین بسیار منافات دارد که در بین این افراد فریب خورده حتی علماء هم وجود دارند.

حجت الاسلام صفری گفت: امام راحل(ره) خود یک اسلام شناس کاملی بود که اسلام را از زوایای مختلف در حد عالی درک کرده و انقلاب اسلامی ایران را توانست پس از 15 سال دوری از کشور و مردم با سرنگون کردن حکومت طاغوت در این کشور به پیروزی برساند و رهبری کند و آرزوی آن را از شیخ مفید تا آیت اله بروجردی هم داشتند.

 وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در مبانی نظری از ایدئولوژی اسلامی برخوردار بود و امام راحل(ره) با حمایت مردم ایران انقلاب اسلامی را در این کشور پس از پیروزی تثبیت کرد که البته نقش و تأثیرشهدا را نباید در این راه نادیده گرفت.

ارسال نظرات