رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشت از ساماندهی ۲۸۰ مداح و شاعر آیینی این شهرستان درسامانه طوبی خبر داد و گفت: با هماهنگی کانون مداحان، برای کلیه واجدین شرایط کارت شناسایی صادرشد.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۰۱
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹

حجت‌الاسلام صادق دوستار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با تاکید بر لزوم ساماندهی مداحان و شعرای آیینی اظهار کرد: ثبت نام و ساماندهی مداحان در این سامانه به صورت هماهنگ با سراسر کشور، انجام شده است.

وی سامانه طوبی را برای رصد کردن فعالیت مداحان مهم برشمرد و افزود: در این سامانه علاوه بر مداحان و شعرای آیینی، انجمن های اسلامی، کانون های فرهنگی و هیئت های مذهبی نیز ثبت و ساماندهی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رشت خاطرنشان کرد: صدور کد شناسایی ۹ رقمی به‌ صورت هوشمند و دسترسی آسان به اطلاعات افراد، صدور کارت شناسایی و امکان ارزیابی از عملکرد گروه های هدف از مزیت های این سامانه است.

حجت‌الاسلام دوستار در ادامه یادآور شد: تاکنون مشخصات ۲۸۰ مداح و شاعر آیینی در این سامانه ثبت و با هماهنگی کانون مداحان شهرستان رشت برای آنها کارت شناسایی صادر شده است.

این مسئول فرهنگی در پایان با بیان اینکه مداحان و تشکل های دینی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته، تاکنون در مرکز شهرستان‌ و بخش های شش گانه  استقبال خوبی از این طرح شده است.

ارسال نظرات