فرماندار شهرستان تفت با اشاره به کثرت روستاها و طرح‌های شهرستان و همچنین جمعیت شناور به دلیل برخورداری از نواحی ییلاقی، خواستار توجه ويژه به اين شهرستان در حوزه تخصيص اعتبارات شد.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۱۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت، "محمود زارع رشکوییه" در دومین نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تفت با اشاره به رویکرد اين نشست، گفت: اين نشست با رویکرد بررسی مباحث مرتبط با اعتبارات شهرستان تفت تشکیل شده است و امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، شاهد توسعه و تعالی بیشتر شهرستان باشیم.

وي با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تامین اعتبارات لازم در راستای پیشرفت شهرستان، ادامه داد: مدیریت ارشد شهرستان تفت از طریق نشست‌های مختلف در تهران، استان و شهرستان و با همراهی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی تلاش كرده است، خلاء کمبود اعتبارات را از محل اعتبارات متمرکز در دستگاه‌های مختلف اجرایی و وزارتخانه‌ها جبران كند که خوشبختانه نتایج خوبی نیز در این رابطه عاید شهرستان تفت شده است.

زارع با قدردانی از تلاش‌های صادقانه و صمیمانه سازمان برنامه و بودجه استان در تخصیص اعتبارات استانی، ادامه داد: خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته، شاخص اعتباری شهرستان تفت در سال‌های اخیر به نحوی بوده است که حقوق مردم شریف شهرستان تفت به درستی تامین شود.

فرماندار تفت افزود: شهرستان تفت به دلیل کثرت آبادی‌ها و روستاها و تعداد طرح‌های زیاد و همچنین جمعیت شناور در ایام مختلف سال به دلیل برخورداری از نواحی ییلاقی، باید در حوزه اعتبارات مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تلاش مجددانه بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای جذب اعتبارات، ادامه داد: مدیران باید با اطلاع دقیق از ظرفیت‌های قانون بودجه در بخش‌های مختلف برای جذب اعتبارات مورد نیاز تلاش کنند و با همت والای خویش، همچون گذشته، نقش مهم خود را در راستای توسعه و آبادانی شهرستان ایفا كنند.

فرماندار در پايان نيز مردم شهرستان تفت را مردمی قدردان و عزیز برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم عزیز شهرستان تفت تلاش بی‌وقفه مسئولان و خادمان خویش را می‌بینند و درک می‌کنند و مسئولان نیز با بهره‌گیری از فرصت طلایی همیاری و حمایت مردم، در مسیر توسعه روز افزون این خطه عزیز ایران اسلامی بیش از پیش می‌کوشند.

گفتني است؛ در این نشست معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه یزد نیز به ارائه گزارشی از نحوه تخصیص اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استانی و سایر اعتبارات شهرستان تفت پرداخت و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود پرداختند.

ارسال نظرات