رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به آثار و برکات راهیان‌نور گفت: راهیان‌نور در دورانی که ما در معرض بیشترین حجم تهاجم فرهنگی هستیم، یک معجزه است.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۱۸
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۶
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ بسیجی دکتر «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در نشست شورای سیاست‌گذاری راهیان‌نور کشور که پیش از ظهر امروز با حضور استاندار کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به آثار و برکات راهیان‌نور اظهار داشت: راهیان‌نور امروز یکی از بزرگترین حرکت‌های فرهنگی دنیاست، که تحقق این حرکت بزرگ فرهنگی به واسطه همدلی و همکاری نیروهای مسلح، دولت و مردم صورت گرفته است.
 
رییس ستاد مرکزی راهیان نور کشور  ادامه داد: راهیان‌نور به قدری گسترده و وسیع است، که همه سلایق و اقشار را در خود جمع می‌کند.
 
وی همچنین به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه دفاع مقدس کلید وحدت کشور است، گفت: امنیت امروز کشور به دلیل جانفشانی‌های شهدای در آن دوران است.

سردار کارگر با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با دفاع مقدس تصریح کرد: حضرت آقا در بیانات روز گذشته خود فرمودند «ما در دفاع مقدس متوجه شدیم و فهمیدیم می‌توانیم روی پای خودمان بیاستیم»؛ ما این دوران را مدیون امام(ره)، شهدا و رزمندگان هستیم. 

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس عنوان کرد: راهیان‌نور در دورانی که ما در معرض بیشترین حجم تهاجم فرهنگی هستیم، یک معجزه است. 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به 6 میلیون نفر از مناطق راهیان‌نور غرب و شمال‌غرب کشور بازدید کردند، که مسئولین استان کرمانشاه در این زمینه همت به خرج دادند.

سردار کارگر با اشاره به سخنی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «جنگ در استان کرمانشاه آغاز شد و در همان جا پایان یافت»، خاطرنشان کرد: مردم این منطقه ایستادگی کردند و در موضوع مقابله با ضد انقلاب نیز در خط مقدم مقاومت حاضر بودند.
 
ارسال نظرات