امام جمعه نیر:

جنایات در منطقه محصول اندیشه پلید و خبیث آمریکا است

امام جمعه نیر از رژیم خبیث آمریکا به عنوان جنایتکار اصلی منطقه یاد کرد و گفت: جنایات امروز در سوریه، عراق، یمن و ... محصول اندیشه پلید و خبیث آمریکا است
کد خبر: ۸۷۶۵۱۷۹
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه نیر اظهار کرد: آمریکا با خودمحوری به هر جنایتی دست می‌زند و خود را پاسخگوی هیچ نهادی نمی‌داند در حالی که جامعه بشری منتظرند تا نهاد و تشکلی آمریکا را به خاطر این همه جنایت و نقض حقوق بشر به پای محاکمه بکشاند.

وی با بیان اینکه جنایات امروز در سوریه، عراق، یمن و ... محصول اندیشه پلید و خبیث آمریکا است، افزود: آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای هستند تا جنایات خود را در منطقه توجیه کنند در حالی که در سال‌های اخیر خون هزاران انسان بی‌گناه بر زمین ریخته شده است اما آمریکا و سران شیطانی پاسخگو نبودند.

امام جمعه نیر از رژیم خبیث آمریکا به عنوان جنایتکار اصلی منطقه یاد کرد و گفت: نه تنها سازمان ملل بلکه دیگر مدعیان حقوق انسان‌ها دست‌نشانده آمریکا هستند.

مقدسی در ادامه به رزمایش هوایی کشورمان اشاره کرد و تصریح کرد: این رزمایش‌ها نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران اسلامی ایران در منطقه است که اسباب دلگرمی دوستداران انقلاب و مایه سرافکندگی دشمنان این ملت شده است.

وی گفت: اگر دشمن بخواهد نادانی کند ارتش، سپاه و بسیج ما با تمام قدرت پاسخی کوبنده به آنها خواهند داد.

امام جمعه نیر در ادامه به ابلاغ سیاست‌های انتخاباتی کشور از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: کاندیداها باید بر اساس این سیاست‌ها و رهنمودهای مدبرانه در عرصه انتخابات پایبند قوانین و مقررات کشور باشند تا یک فضای انتخاباتی سالم را شاهد باشیم.

مقدسی هفته تربیت بدنی را نیز گرامی داشت و تصریح کرد: همه مردم باید در حفظ و ارتقا سلامتی خود به ورزش و تغذیه مناسب توجه کنند تا در سایه رعایت این دو اصل تندرستی آن‌ها حفظ شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار