امام جمعه پارس آباد گفت: از دادستان شهرستان درخواست داريم به عنوان مدعی العموم به خیانت های پیمانکاران شهرداری پارس آباد ورود و رسيدگي كند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۸۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد به نقل از آران مغان، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي در خطبه‌های اين هفته نماز جمعه پارس آباد، ضمن دعوت به تقوای الهی و تسلیت ماه محرم اظهار داشت: روز 18 محرم به نقلی روز حرکت کاروان اسرا از کوفه به سمت شام بود.

وي بر لزوم پرهیز از گناه، توجه به اعمال واجب دینی و مستحبات تاکید کرد و گفت: بهترین توشه در زندگاني ما اهمیت دادن به نماز و اهتمام بر دستورات اسلام و تقوای الهی است.

امام جمعه پارس آباد همچنين با بيان اينكه شهدای کربلا تنها شهدایی هستند که مقام خود در بهشت را قبل از شهادتشان مشاهده کردند، افزود: اصحاب امام حسین (ع) تنها اصحابی هستند که می دانستند کشته خواهند شد اما ترسی از کشته شدن نداشتند.

رشادي در ادامه از نحوه انتخاب پيمانكار در شهرداري پارس آباد انتقاد كرد و گفت: نزديك 8 ماه است پيمانكار شهرداري از كارگرانش كار كشيده است بدون اينكه پولي بابت كار انجام شده به كارگرانش داده باشد.

امام جمعه پارس آباد افزود: اخيرا كارگري از شهرداري پارس آباد كه از بضاعت مالي كمي برخوردار است به دفتر ما مراجعه كرده بود كه ميگفت 8 ماه است، حقوق نگرفته و چرخه زندگيشان به سختي مي گذرد و با اينكه به دادگاه شكايت كرده و پيمانكار را هم محكوم به پرداخت مطالباتش محكوم كرده است، اما در اقدامي پيمانكار اول شهرداري با پيمانكار دوم با هم تفاهم كرده و با ساخت و پاخت و تنها به شرط گرفتن رضايتنامه از پيمانكار اولي، مي توانند با پيمانكار دوم مشغول كار شوند كه از قضا شرط اين رضايتنامه هم گذشتن از 8 ماه طلبي كه از پيمانكار اولي دارند.

رشادي با اعلام اينكه متاسفانه پیمانکاران شهرداری پارس آباد، از پرداخت کارگران خود طفره می روند، گفت: اينكه پيمانكار مدعي شود كه شهرداري پولش رو نداده و هر موقع داد حق و حقوق كارگرانش رو خواهد داد غيرقابل قبول است؛ چرا كه در انتخاب پيمانكار بايد به اين نكته توجه داشت كه از پشتوانه مالي برخوردار باشد كه در صورت تاخير در دريافت مطالباتش از شهرداري توانايي پرداخت حق و حقوق كارگرانش را بتواند داشته باشد.

خطيب نمازجمعه پارس آباد تصريح كرد: از دادستان پارس آباد درخواست داريم در اين ارتباط به عنوان مدعی العموم به خیانت های پیمانکاران شهرداری اين شهر ورود كرده و قاطعانه برخورد كند.

وي در بخش ديگري از خطبه هاي نماز با بيان اينكه داعش در سوريه و عراق نفس های آخرش را می کشد، گفت: داعش خطرناک ترین طرح آمریکا بود که هدفش تصرف کشورهای اسلامی بود كه با عنايت خداوند اين گروهك تروريستي متحمل تلفات سنگيني شده و به حول قوه الهي نفس هاي آخرش را مي كشد.

رشادي همچنين، افشاگری های دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را بیانگر وضعیت اسفبار در آمریکا دانست و ضمن اشاره به جنايات آل سعود در يمن و كشتار غيرنظاميان در اين كشور، سكوت سازمان ملل در اين قبال را محكوم كرد.

امام جمعه پارس آباد همچنين به افشاگری امام خميني (ره) مبنی بر پذیرش کاپیتولاسیون در 4 آبان 43 اشاره و گفت: به رغم تلاش برای پنهان ماندن زوایای كاپيتولاسيون آمريكايي، امام (ره) به صورت علنی برای افشاگری و آگاه‌سازی در این زمینه قدم‌ برداشتند و به این ترتیب ملت بزرگ ایران با ماهیت پلید و خودفروخته رژیم حاکم آشنایی پیدا کردند.

اشاره به سالروز شهادت سید مصطفی خمینی، روز برنامه ریزی و آمار و شهادت امام سجاد(ع) از سخنان ايراد شده در خطبه هاي اين هفته نمازجمعه بود كه حجت الاسلام رشادي به آن پرداخت.

ارسال نظرات