امام جمعه بیله سوار گفت: سیاستهای کلان انتخابات ابلاغی از سوی رهبر انقلاب باید اجرا شود زیرا که چندین سال است ‏برخی نمایندگان و روئسا با ابزار و اغراض غیر شرعی روی کار می آیند .‏
کد خبر: ۸۷۶۵۱۸۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، حجت الاسلام کریم قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مرزی بیله سوار ضمن تسلیت ایام سوگواری و اسارت خاندان امام حسین علیه السلام گفت: امام حسین علیه السلام روحیه مبارزه با ذلت را در جامعه زنده کرد.

وی با بیان اینکه کربلا و قیام حسینی یک نمایش عجیبی بود اظهار داشت: چرایی اینکه دهه دوم ماه محرم مثل دهه اول پرشور نیست این است که این کار در اختیار ما نیست و ورای حقایق باعث شده مردم در دهه اول محرم به خیابان ها کشیده می شوند.

امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه با گناه نمی توان به مقام، پست و به جایگاهی رسید به ابلاغ قانون انتخابات که اخیرا از سوی مقام معظم رهبری انجام شد اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل باید اجرا شود و ننگی که در انتخاب برخی افراد که با وعده های فریبنده سر کار می آیند جمع شود زیرا که چندین سال است برخی نمایندگان و روئسا با ابزار و اغراض غیر شرعی روی کار می آیند .

وی به اهیمت دادن خمس در جامعه اشاره کرد و گفت: امام صادق علیه السلام می فرمایند: هر کسی که خیال کند ائمه به پول خمس نیاز دارد کافر است.

حجت الاسلام قیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مهم رهبر انقلاب در جمع نخبگان جوان کشور اشاره کرد و افزود: آینده کشور با نخبگان نجات می یابند و دشمنان که امروز با جنگ سخت نمی توانند با ایران جنگ کنند به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند.

وی هدف این جنگ را بازیابی وابستگی قبلی کشور همچون دوران شاه ملعون عنوان کرد و گفت: بحث جهانی شدن و ورود به اقتصاد جهانی نیز در راستای همین هدف است.

امام جمعه بیله سوار گفت: بر اساس مصوبه ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید در مصرف گاز و برق و ... دقت شود و زیاده روی نشود.

وی با اشاره به استفاده غیر مجاز برخی افراد از آب و برق و ... که به طور خلاف استفاده می کنند مسئولان را به برنامه ریزی در این موضوع تذکر داد.

حجت الاسلام قیاسی در خصوص بحث حقوق های نجومی نیز گفت: 397 نفر مدیر که بالای 20 میلیون حقوق می گیرند بلای بزرگی است که باید دولت تصمیم نهایی خود را در برخورد با این موضوع داشته باشد.

ارسال نظرات