همزمان با روز تربیت بدنی با حضور مسئولین شهرستان خلخال ورزشکاران و مدال آوران و قهرمانان ورزشی خلخال تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۷۶۵۱۹۷
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، همزمان با روز تربیت و ورزش و گرامیداشت این روز با حضور مسئولین شهرستان مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی ، مدال آور ملی و بین المللی در محل فرمانداری خلخال برگزا ر شد .

در این جلسه علی نظری شیخ احمد فرماندار خلخال از اختصاص 250 میلیون تومان برای ساخت سالن زورخانه برای هیئت زورخانه ای و پهلوانی خبر داد و از زحمات قهرمانان ورزشی شهرستان خلخال در کسب عناوین ملی و بین المللی در المپیک ریو و سایر مسابقات جهانی تقدیر کرد.

در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی شهرستان خلخال سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی با تبریک روز ورزش و تربیت بدنی یاد شهدای ورزشکار شهرستان خلخال و استان اردبیل را گرامی داشت و گفت: ورزشکاران مدال آور شهرستان خلخال به عنوان سفیران جمهوری اسلامی ایران در میادین ملی هستند که با افتخار پرچم کشورمان را بارها به اهتزاز درآورده و افتخار آفرینی کرده اند.

کریمی گفت:انتقال فرهنگ عشق وایستادگی درنظام جمهوری اسلامی توسط ورزشکاران در صحنه های جهانی انجام می شود و ورزشکاران ایران با برپایی نماز جماعت در آغاز مسابقات و و یاد کردن از نام مبارک حضرت امام حسین (ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت علی (ع) در جهت فیض رحمت حق تمسک می جویند.

سید ناصر میرمرسلی رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال نیز بااشاره به موفقیت عظیم ورزشکاران خلخال اشار و گفت:تاکنون بیش از 198 مدال طلا - برنز و نقره به دست ورشکاران کسب شده است.

دراین مراسم از 120 قهرمان ورزشی شهرستان خلخال که سطح مسابقات بین اللملی - ملی و میادین کشوری به کسب مدال موفق شده اند مورد تجلیل قرار گرفتند.


ارسال نظرات