اگر در زمان امام حسین (ع) علی اکبرها به ندای امام عصر خود لبیک گفتند در سه دهه پیش نیز علی اکبرهای خمینی به ندای امام عصر خود لبیک و امروز نیز علی اکبرها در بیعت با امام خود و لبیک به فرمان او هستند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۰۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، اگر در زمان امام حسین (ع) علی اکبرها به ندای امام عصر خود لبیک گفتند در سه دهه پیش نیز علی اکبرهای خمینی به ندای امام عصر خود لبیک و امروز نیز علی اکبرها در بیعت با امام خود و لبیک به فرمان او هستند.

یکی از خصوصیات ویژه علی اکبر های حسینی و علی اکبر های خمینی یک عامل بود و آن هم تبعیت از ولایت بود وکه امروز الگوی علی اکبر های در رکاب حضرت آیت الله خامنه ای است.

اینک سربازان و مدافعان حرم در دفاع از ارزش های اسلام و ادامه نهضت عاشورا یی حضرت امام حسین (ع) و زینب (س) به عنوان پیام رسان کربلا به تاریخ در حال دفاع از حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) در سوریه هستند.

علی اکبرهای خمینی با علی اکبر های حسینی هیچ فرقی نداشتند چرا که همه لب تشنه در دفاع از وطن، ناموس و شرف و دین اسلام از جان گذشتند.

پیکرهایشان بوسه بر خاکی زد که روز پیکر های علی اکبر های حسینی بر روی آن با هزاران زخم روزها بی کفن ماندد و همین علی اکبرها که نمونه بارز آن ها ستار احمدی ها هستند که پس از 29 سال دوری از وطن به چشم انتظاری مادرش پایان داد.

علی اکبر های حسینی آنروز با چشم بصیرت معاویه ها را شناختند وعلی اکبر های خمینی و خامنه ای نیز امروز با بصیرت دشمن خود و معاویه زمان را که آل سعود است شناخته اند.

معاویه های زمان علی اکبر های حسینی از گسترش اسلام هراس داشتند وامروز نیز سردمداران استکبار و معاویه های سعودی و عربی باز از گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در چهار گوشه دنیا هراس دارند.

و سخن آخر اینکه علی اکبر های خامنه ای همچنان با تعمیق ریشه های اسلامی در سراسر جهان هراس در دل آل سعود را همیشگی خواهند ساخت.

یادداشت : سید مصطفی مرادخانی

 

ارسال نظرات