مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ریگان:

قراردادهای ننگین نفتی و تحریم شخصیت ها و شرکت هاضربه دشمن به اقتصاد کشور

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ریگان گفت: اقای وزیر بهتر است ذره ای انصاف داشته باشید و پنبه از گوش خودبیرون کنید تا صحبتها و تعاریف دشمنان این انقلاب را در مورد سرداران حرم از جمله حاج قاسم سلیمانی را بشنوید.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الا سلام مصطفی عرب روز گذشته در حاشیه برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس در جمع بسیجیان این شهرستان با بیان اینکه ما بسیجیان اگر خداوند توفیق عنایت کرده در این لباس مقدس به عرصه خدمت بپردازیم ،اظهار داشت:باید الگوی تمامی کارهایمان برگرفته از قرآن و تعالیم الهی باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ریگان ادامه داد:اگر می‌خواهیم رهرو راه شهدا باشیم دو توصیه در راس توصیه‌های شهدا بوده است و پرتکرارترین آنها حول دو محور بود یکی برای خواهران بزرگوار حفظ حریم حجاب و دومین توصیه شهدا حمایت از ولایت فقیه و امام و رهبر است.

وی افزود: این جهاد کبیر که مقام معظم رهبری بیان کردند سرمنشا ما باشد ،عدم اطاعت و عدم وابستگی به دشمن باید در سیره رفتاری ما هم باشد.

حجت لاسلام عرب تصریح کرد:دشمن هر قراردادی را که جلوی ما می‌گذارد امضا نکینم، امیرالمومین(ع) به ما یاد می‌دهد تا بصیرت نداشته باشیم نمی توانیم علم انقلاب را نگه داریم .تحریم داخلی به دست خودمان قرارگاه‌هایی مثل قرارگاه خاتم الانبیا و ۲۰۰ شرکت و شخصیت تحریم شوند به دست خودمان به بهانه‌های پولشویی و واهی، همچنین قراردادهای ننگینی را، باید متوجه باشیم مبادا دشمن از درون به ما ضربه بزند.

وی ادامه داد:وقتی کنوانسیون اختیاری حفظ حقوق کودکان جلوی ما گذاشته می شود باید دقیق بررسی شود ان شاءالله که از روی غفلت است نباید لایحه‌ای وارد مجلس شود برای اینکه دفاع از حقوق کودکان و کودکان و نوجوانان ما تا سن ۱۸ سالگی حق حضور در برنامه های نظامی و دفاعی نداشته باشند و کتاب های آمادگی دفاعی جمع شود و حتی فرزندان ما تا سن ۱۸ سالگی به تکایا و مساجد هم رفتند ایران تحریم شود و این چه پیامدهایی برای ایران دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ریگان عنوان کرد:دقت کنیم که مبادا سر ما کلاه برود فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب  را توجه کنیم در دیدار اخیر با نخبگان حضرت آقا فرمودند، عده‌ای صحبت کردند گفتند توهم توطئه دارند مراد ما شناخت توطئه است و توهم توطئه نداریم . شعار ما می‌توانیم روی زمین نماند.

وی در ادامه اشاره داشت به اظهارات وزیر بهداشت و افزود:انحراف افکار و فراموشی حقوقهای نا متعارف و غیر عادلانه و نیز عملکرد ضعیف دولت در همه ابعاد چه فرهنگی و چه اقتصادی و چه در حوزه کاری حضرتعالی با پرداختهای چند صد میلیونی کارانه.

عرب عنوان کرد: اقای وزیر بهتر است ذره ای انصاف داشته باشید و پنبه از گوش خودبیرون کنید تا صحبتها و تعاریف دشمنان این انقلاب را در مورد سرداران حرم از جمله حاج قاسم سلیمانی را بشنوید.

وی افزود:حمله شما به ائمه محترم جمعه ذهن بنده حقیر را ارجاع داد به توصیه معاویه به زمین زدن و از بین بردن عمار انداخت که کارش روشنگری و سردار جنگ نرم مولا علی (ع) بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ریگان تصریح کرد: به فرموده امام راحل اگر جهان خواران در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل همه دنیای آنها می ایستیم.

حجت الاسلام عرب در پایان خاطر نشان کرد:بعضی‌ها صحبت می‌کنند ما نیاز به بودجه‌های نظامی نداریم یا اطلاعات غلط دادند و یا تعمدی پشت این قضیه است ، ژاپن ۴۱ میلیارد دلار بودجه نظامی دارد آلمان ۳۹ میلیارد دلار، تقریبا ۴ برابر ایران. بیش از۴۵ هزار نیروی نظامی در آلمان و ژاپن قرار دارند اما استقلال نظامی ندارد  نفوذ در افکار و بینش. ان شاء الله اگر بخواهیم رهرو واقعی راه شهدا باشیم باید گوشمان به دهان ولی فقیه باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار