قاری بین المللی قرآن در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

مصونیت از آسیب های فرهنگی و اجتماعی با قرآن کریم

زکی لو گفت: راهی جز عمل به آیات الهی و پیاده کردن آن در زندگی و خانواده نیست و اگر جامعه ای این طور عمل کند از آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون می ماند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۲۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

مجید زکی لو،قاری بین المللی قرآن کریم درگفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم ترویج و تمسک به قرآن کریم و نقش و تأثیر این کتاب الهی در تربیت خانواده و بهبود روابط اجتماعی گفت: پیامبر عظیم الشان که مفسر قرآن کریم هستند می فرمایند: وقتی فتنه ای مانند پاره ای از شب بر شما هجوم می آورند به قرآن کریم پناه ببرید.

وی افزود: امروز در جهانی زندگی می کنیم که انواع و اقسام آفت ها و آسیب ها، ترفندهای دشمنان اسلام و قرآن وجود دارد و اگر می خواهیم با این ها مقابله کنیم هیچ راهی جز تمسک به قرآن کریم نداریم.

زکی لو گفت: ما در روایاتمان داریم که یکی از حق های پدر بر فرزندش آموختن قرآن کریم است امام علی(ع) فرمودند از حقوق فرزند بر پدر گذاشتن نام نیکو آموختن ادب، تربیت و آموزش قرآن کریم است.

وی خاطرنشان کرد: برای آنکه هر پدری به خانواده خودش توجه کند و طبق سفارش قرآن کریم هر فرد خودش و خانواده اش را از آتش جهنم حفظ کند، راهی جز عمل به آیات الهی و پیاده کردن آن در زندگی و خانواده نیست و اگر جامعه ای این طور عمل کند از آسیب های فرهنگی و اجتماعی مصون می ماند.


ارسال نظرات