خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز گفت: دولت ها برای غصب آبهای خوزستان مسابقه گذاشته اند و اکنون خبر می رسد که دولتمردان فعلی به دنبال انتقال آب رودخانه کرخه هستند.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۲۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۱

به گزارش بسیج، آیت الله محسن حیدری آل کثیر در خطبه های نماز جمعه امروز اهواز اظهار کرد: خوشبختانه امسال مراسم عزاداری امام حسین(ع) خیلی باشکوه تر و با عظمت تر برگزار شد. رشد کمی و کیفی عزاداری های مردم ایران که سال به سال شاهد آن هستیم؛ نشان می دهد ملت ایران به رشد و بلوغ همه جانبه رسیده اند.

وی با اشاره به اول آبان ماه سال ۱۳۵۶سالروز شهادن مصطفی خمینی، فرزند بنیان گذار جمهوری اسلام ایران بیان کرد: شهادت وی، مشکوک بود ولی روشنگری هایی که در مجالس متعلق به ایشان بعد از آن صورت گرفت باعث شد حرکت های اعتراضی مردم بیش از پیش پر رنگ تر شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به در پیش بودن روز آمار بیان کرد: آمار، یک امر تشریفاتی نیست و برای رشد و توسعه و برنامه ریزی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فوق العاده اهمیت دارد. آمار برای کشور بسیار مهم و حیاتی است بنابراین همه باید در آن شرکت کنیم و به عنوان وظیفه ملی و دینی به آن نگاه کنیم 

آیت الله حیدری به سوم آبان سالروز تشکیل سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: این سازمان جز ظلم، ستم، سرکوب ملت های مظلوم و حمایت از ظالمان، دستاوردی برای جهان نداشته است. همین موضع پست و ننگین رئیس سازمان ملل در خصوص جنایت های آل سعود در یمن را به یاد داریم که با وجود اینکه کودک کشی آل سعود را محکوم کرد ولی دهن رئیس این سازمان را با دلارهای سعودی پر کردند و بان کی مون محکومیت خود را پس گرفت.

امام جمعه موقت اهواز در خصوص ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: انتظار می رود این سیاست ها که در نهایت باعث افزایش سطح سلامت انتخابات و منتخبان، عدالت محوری، رای دهی آگانه مردم، قانون گرایی، پرهیز از بی نظمی، شفاف سازی منابع مالی و جلوگیری از نفوذ بیگانان می شود از سوی همه دستگاه ها مورد توجه قرار بگیرد.

انتخابات آمریکا مسخره است

وی با اشاره به مناظره نامزدهای انتخاباتی آمریکا بیان کرد: انتخابات آمریکا خیلی مسخره است و دو نامزد اصلی انتخابات همدیگر را به عنوان فاسد سیاسی و اخلاقی و اقتصادی معرفی می کنند. متاسفانه قرار است یکی از این دو نفر فاسد، دو هفته دیگر بر کرسی ریاست جمهوری آمریکا قرار بگیرد. این باعث ننگ برای ملت آمریکا و همه جهان است که زمام امور خود را در اختیار اینها قرار می دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به آغاز عملیات آزادسازی موصل از چنگال داعش نیز اشاره کرد و افزود: عملیات آزادسازی موصل خیلی مهم است. ما دعا کنیم که نیروهای ارتش عراق و حشد الشعبی بتوانند بر این تروریست ها پیروز شوند. داعش هم اکنون به نمایندگی از آمریکا و صهیونیست در حال جان کندن است ولی ان شالله به زودی به آخر خط می رسد.

آیت الله حیدری با اشاره به انتقال آب از رودخانه های خوزستان به سایر استانها عنوان کرد: به دنبال انتقال آب رودخانه های کارون و دز به استان های دیگر، خبرهای ناراحت کننده و متاسف کننده ای در خصوص انتقال آب رودخانه کرخه هم می رسد. متاسفانه دولتمردان به انتقال آب از کارون و دز اکتفا نمی کنند و این بار به کرخه دست اندازی کرده اند.  

وی افزود: چه دشمنی با مردم خوزستان دارند؟ چرا مسئولان خوزستانی ساکت نشسته اند؟ چرا نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی اعتراض و فریاد نمی کنند؟ این ظلم به مردم خوزستان است. ما برای انتقال آب شرب مخالفتی نداریم ولی این انتقال ها برای شرب مردم نیست.

امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: خوزستان را به خاک سیاه می نشانید. مردم خوزستان چه گناهی کرده اند؟ آنها هشت سال در برابر صدام مقاومت کردند. زیرساخت های آنها از دست رفت و دچار عقب ماندگی همه جانبه شدند. محیط زیست آنها نابود شد و جان و مال خود و عزیزان خود را از دست دادند حالا آب آنها را هم می خواهید ببرید.

آیت الله حیدری عنوان کرد: با این انتقال آب ظالمانه، طرح توسعه کشاورزی مقام معظم رهبری که مایه امید برای مردم خوزستان است به کجا می انجامد؟ درد فراوان است و ما تنها می توانیم ناراحتی خود را از این تریبون اعلام کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: دولت های سازندگی، اصلاحات و «تدبیر و امید» مسابقه داده اند برای غصب آب های خوزستان و یکی از دیگری بدتر است. هر کدام تلاش بیشتری می کند که بیشتر غصب کند. مخصوصا این دولت فعلی که از همه ظالمانه تر رفتار می کند ولی مردم خوزستان جواب این تعدی ها را در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ خواهند داد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها