خبرهای داغ:
توسط نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) صورت گرفت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از حلقه های صالحین حوزه مقاومت برادران شهدای آوج و خواهران ریحانه النبی شهر آوج بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۸۷۶۵۲۴۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) در دیدار با حلقه های صالحین برادران آوج اظهارداشت: کیفی سازی حلقه های صالحین یک امر ضروری در پایگاه های بسیج است و باید کیفی سازی حلقه ها در اولویت قرار داده شود تا کمیت آن ها نیز برطرف گردد.

وی هدف از ایجاد حلقه های تربیتی صالحین را تربیت بسیجیان متدین، بصیر، توانمند و تعالی معنوی بسیجیان در عرصه های معرفت دینی، تربیت اسلامی و مهارت در جامعه عنوان کرد.

معبودی ضمن بازدید ازحلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج شهری و روستایی، کیفی سازی طرح تعالی جوانان صالحین، حضور مستمر مربیان در حلقه های صالحین، جذب حداکثری بسیجیان در طرح اوقات فراغت جوانان با محوریت اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل و حمایت از تولید داخلی را از راهکارهای پیشرفت و پیشبرد اهداف حلقه های طرح صالحین عنوان کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین در پایان ضمن قدردانی و تشکر از اعضای پایگاه ها، برنامه ها و فعالیتهای حلقه های صالحین را مورد ارزیابی قرار داد و راهکارهای جدیدی در جهت حل مسائل و پیشبرد اهداف آموزشی ارائه نمود.

گفتنی است حجت الاسلام معبودی در حاشیه این دیدار از مدارس شهر آوج نیز بازدید کرد.

5002/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها