تحقق امر به معروف و نهی از منکر باعث می شود چیزی بنام رحمت الهی بر سر مردم ببارد.
کد خبر: ۸۷۶۵۳۰۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان در همایش شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر طارم ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان به فلسفه قیام آن حضرت گفت: یکی از درسهایی که این قیام به ما مسلمانان داده است درس امر به معروف و نهی از منکر است اگر مردم با بصیرت به این موضوع بپردازند درس بسیار بزرگی در زندگی خواهند آموخت.

حجت الإسلام علی متین با تأکید بر شیوه های عملی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: تمام واجبات دینی ما از جمله ( ولایتمداری ، نماز ، ادب ، زکات و جهاد) بواسطه تحقق این امر مهم در جامعه تحقق می یابد.

وی زنجان اهتمام و رسیدگی به امور مردم را از نظر دین مبین اسلام کاری بسیار ارزنده تلقی و اظهار داشت: دین اسلام برای توجه به دیگران یک سلسله برنامه هایی بر ما چیده است تا مادامی که انسان در منیت غرق شود نمی تواند بفکر دیگران باشد در نتیجه این امر تحقق نخواهد یافت.

حجت الإسلام علی متین از دو عنصر احتمال تأثیر و تذکر لسانی بعنوان شیوه های عملی در امر به معروف و نهی از منکر اشاره و تصریح کرد: اگر این دو شیوه مکمل هم باشند در عملی شدن این امر واجب امکان تأثیرگذاری بیشتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: تحقق امر به معروف و نهی از منکر باعث می شود چیزی بنام رحمت الهی بر سر مردم باریدن بگیرد.

گفتنی است، همایش شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر به همت سپاه ناحیه طارم و با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، اهالی و شورای اسلامی، بسیجیان ، جامعه بسیج زنان، مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد جامع شهر آببر برگزار شد.

ارسال نظرات