خبرهای داغ:
قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: از سال‌ها قبل معاونت امربه‌معروف و نهی از منکر در این حزب ایجادشده است؛ حزب موتلفه تنها حزبی است که این معاونت را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۳۴۶
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اسدالله بادامچیان در دیدار اعضای حزب موتلفه اسلامی با آیت الله العظمی نوری همدانی گفت: گردهمایی این حزب در قم با موضوع همایش امر به معروف ونهی از منکر این حزب برگزار شده است.

وی افزود: از سالها قبل معاونت امر به معروف و نهی از منکر در این حزب ایجاد شده است؛ حزب موتلفه تنها حزبی است که این معاونت را ایجاد کرده است.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی یادآورشد:  در همین راستا در جلساتی که در مصلی برگزار شد مسایل مختلف امربه معروف در کل کشور پیگیری شد؛ یکی از بخش های این جلسات نیز تبادل تجریبات فعالیت امربه معروف ونهی از منکر در استان های مختلف بود.

بادامچیان بیان کرد: معاونت امربه معروف هم در جهت دستگاه های دولتی انجام وظیفه می کند، ولی این فعالیت را بدون تبلیغ انجام داده و نقاط مثبت و منفی را متذکر می شود.
وی گفت: شیوه این حزب نیز شیوه امربه معروف تشویقی است یعنی اگر در یک محله بانوان محجبه و پسران شایسته باشند، بیشتر آنها را تشویق می کنیم و سعی داریم آنچه در وسع این حزب است را انجام دهیم.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: امام راحل در سال 41 فرمودند، امربه معروف تذکر نیست و باید قدرت آمره باشد و به همین خاطر باید در حکومت عناصری باشند که اهل امربه معروف باشند و از ظرفیت مردم نیز باید یک شبکه ایجاد شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها