به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛

همایش 4000 نفری پیاده روی خانوادگی در تربت جام

4 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت با شرکت در همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، فاصله 5 کیلومتری تربت پاک پنج شهید گمنام بوستان معلم این شهرستان را به مناسبت هفته تربیت بدنی تا مجموعه ورزشی وحدت پیمودند.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۰۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل ورزشی رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام با قدردانی از حضور گسترده قشرهای مختلف مردم شیعه و اهل سنت در همایش پیاده روی خانوادگی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار و هفته تربیت بدنی گفت: یکی از توصیه موکد مقام معظم رهبری توسعه و همگانی شدن ورزش است.

مجید گوهری تأکید کرد: توسعه و فرهنگ شدن ورزش همگانی در بین مردم و مسئولان باعث افزایش سلامت و نشاط عمومی در جامعه شده و با پرورش قوای جسمانی انسان ها در برابرامراض  واکسینه می شوند.

این مقام مسئول با اشاره به مصوبه شورای ورزشی شهرستان مبنی بر این که سه شنبه هر هفته به عنوان "روز هوای پاک و بدون خودرو" به ادارات و نهادها ابلاغ شده است افزود: مسئولان می بایست در این روز مسیر خانه تا اراده  را با دوچرخه و یا پیاده طی نمایند.

گوهری یادآور شد: امیدواریم شهروندان عزیز نیز در همگانی کردن این طرح ورزشی ما را یاری نمایند تا ضمن کمک به سلامت فردی و اجتماعی جامعه در حوزه اقتصاد مقاومتی هم سرمایه گذاری فردی و گروهی شود.

گفتنی است؛ همایش پیاده روی خانوادگی 4 هزار نفری با همکاری اداره ورزش وجوانان، هیأت ورزش های همگانی، شهردای، شورای شهر، جهاد کشاورزی، اداره صنعت ومعدن، سپاه پاسداران، کانون بسیج جامعه ورزشکاران، نیروی انتظامی، فروشگاه عدنان اسپرت و جمعی از خیرین ورزش دوست در تربت جام برگزار و در پایان این رویداد بزرگ ورزشی 20 دستگاه دوچرخه به قید قرعه به خانواده ها اهداء شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار