فرماندار شهرکرد از برخورد قانونی با نانوایان متخلف ضوابط بهداشتی خبر داد
کد خبر: ۸۷۶۵۴۱۰
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حمید ملک پوردر نشست کمیته آرد و نان شهرستان اظهار داشت: در راستای بهبود و افزایش کیفیت نان در شهرکرد با نانوایانی که ضوابط بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و نان پخت‌شده کیفیت خوبی ندارد برخورد و نانوایی پلمب می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی نانوایی که ضوابط بهداشتی را رعایت می‌کنند در شهرکرد وجود دارد، افزود: با پلمب و تعطیلی تعدادی نانوایی خللی در تأمین نان ایجاد نمی‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد با بیان اینکه کیفیت آرد نیز با مشارکت شرکت غله افزایش می‌یابد، بیان کرد: نحوه پخت نان نیز متفاوت است که بر همین اساس دوره‌های آموزشی با مشارکت شرکت تعاونی نانوایان و اتاق اصناف برای کسانی که تاکنون آموزش ندیده‌اند برگزار می‌شود.

ملک پور با اشاره به طراحی دستگاه غربالگری آرد در شهر هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد گفت: با مشارکت صنعتگران شهر هفشجان دستگاه غربالگری آرد طراحی و پس از تولید انبوه در اختیار نانوایان قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: نانوایان می‌توانند با استفاده از این دستگاه آرد را غربالگری که این دستگاه اکسیژن کافی به آرد داده و سبب افزایش کیفیت نان می‌شود.

فرماندار شهرستان شهرکرد تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در زمینه نان با مراجعه به فرمانداری و صنعت و معدن استان بیان کنند.
ارسال نظرات