خبرهای داغ:
مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا خبر داد:
مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا از برگزاری رزمایش بسیجیان بوئین زهرا در روزهای 6و 7 آبان ماه جلری خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۲۴
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

علیرضا رنجبر محمدی مسئول عملیات سپاه ناحیه امام حسین(ع) بوئین زهرا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، با بیان اینکه رزمایش بسیجیان بوئین زهرا در روزهای ششم و هفتم آبان ماه برگزار خواهد شد گفت: 12 گردان در این عملیات شرکت خواهند داشت که شامل 6 گردان رزمی، یک گردان کوثر و پنج گردان بیت المقدس خواهد بود.
وی ادامه داد: رزمایش امسال در منطقه عمومی رزمایش آقا امام برگزار خواهد شد و شامل برنامه های کمین و ضد کمین، دفاع از کوی و برزن، خود امدادی و دگر امدادی، اجرای صبحگاه اقتدار، برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم در محل رزمایش، محافل انس با قرآن است.
مسئول عملیات سپاه ناحیه بوئین زهرا، هدف از برگزاری این رزمایش را ارتقاء آمادگی رزمی در مقابل حمله های دشمن، آمادگی امنیتی در برابر ناآرامی های داخلی و آمادگی امدادی جهت ایجاد توانمندی در بسیجیان در هنگام مواجهه با حوادث طبیعی برشمرد و خاطرنشان کرد: بسیجیان باید در هنگام صلح تمامی کارهای رزمی را به خوبی فرا بگیرند تا در هنگام خطر توانایی مقابله با آن را داشته باشند.
2001/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها