اصلانی در میزگرد جایگاه بسیج در حوزه زن و خانواده:
مسئول بسیج جامعه زنان گفت: مقابله با حرکت های فمینیستی را در دستور کار خود داریم گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابله با گروه های روشنگری را داریم و هزارا ن نفر در این خصوص آموزش دیده اند.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۲۵
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان صبح امروز در نشست جایگاه بسیج برای پیشبرد اهداف نظام در حوزه زن و خانواده که در پاتوق خبر برگزار شد گفت : امروز گفتمان انقلاب اسلامی در جهان جای خود را باز کرده و به عنوان الگوی تمام نمای عزت اسلام مطرح است.

وی افزود: روح این گفتمان احیای هویت اسلام و بازگشت به فطرت است که به دل همه مردم نشسته و شاهد حرکت های بیداری اسلامی و سایر نقاط جهان هستیم که روز به روز در حال گسترش است.

اصلانی ادامه داد: پیام انقلاب اسلامی احیای هویت زن است زنی که در گرداب سودجویان و سرمایه داران گم می شد و با انقلاب اسلامی و پیام امام خمینی (ره) شاهد هویت زن مسلمان در قرن معاصر بودیم که امروز زنان به این مسئله و دوباره یافتن نقش های خود می بالند.

مسئول بسیج جامعه زنان تصریح کرد: با گفتمان انقلاب اسلامی هویت ربوده شده از زن به نوعی برگشت همه فهمیدند که با پیام های دروغین فمینیسم نه تنها زنان به جایگاه مردان نرسیدند بلکه جایگاه خود را نیز به عنوان همسر و مادر از دست دادند.

وی گفت: در بسیج جامعه زنان تعریف نقش های مختلف زنان برنامه ریزی شده و برای ساز و کارهای آن برنامه ریزی شده است اسلام نقش اجتماعی زنان را بی بدیل می داند و حضرت زهرا (س) الگوی تمام برای زنان در طول تاریخ و در همه فرهنگ ها هستند و ما تابع این اگو هستیم.
 
اصلانی تاکید کرد: بسیج  جامعه زنان زمینه ای را فراهم کرد که الان بیش از 9 میلیون نفر از زنان عضو تشکیلات بسیج هستند و به ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کشور کمک می کنند ما 110 هزار حلقه تربیتی داریم که نحوه تربیت کودک و انسان را آموزش می بینند هزاران گروه جهادی داریم که در زمینه بهداشت خانواده و کمک تحصیلی در مناطق محروم کمک می کنند و بسیج جامعه زنان نقش پررنگی را برای زنان فراهم کرده است.
 
 مسئول بسیج جامعه زنان اظهار داشت: 17 هزار پایگاه مقاومت زنان در کشور داریم 3 هزار مهد قرآنی پیش بینی کردیم و مقابله با حرکت های فمینیستی را در دستور کار خود داریم گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی در مقابله با گروه های روشنگری را داریم و هزارا ن نفر آموزش دیده اند که در مقابله با فرهنگ منحط غربی ایستادگی کنند.
 
 

ارسال نظرات