امام جمعه بردسکن گفت: از فتنه ها و توطئه های اتاق فکر تروریسم جهانی است که ایران را از طریق جنگ نرم و انقلاب جنسی تصرف کنند لذا باید با هوشیاری و آگاهی مانع اجرای توطئه های شومشان شویم.
کد خبر: ۸۷۶۵۴۴۲
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، به همت بسیج دانش آموزی حوزۀ مقاومت بسیج دانش آموزی کوثر و همکاری آموزش و پرورش همایش باشکوه «نهضت ما زنده ایم» در آموزشگاه شهید مطهری(ره) بردسکن برگزار شد.

حجت الاسلام علی اصغر امینی، در این همایش گفت: به فرمودۀ امام حسین(ع) زندگی اعتقادات راسخی است همراه با تلاش جامع و فراگیر؛ اعتقاداتی که ریشه در توحید، نبوت، معاد،  عدل و امامت دارد و جهادی که عرصه های فرهنگی، اقتصادی، عفت و حجاب و عرصۀ جنگ را شامل می شود.

وی بیان کرد: ترویج خشونت و غضب علیه یکدیگر در داخل کشور، لقمه های حرام و ترویج بی عفتی و آلودگی از نقشه های دشمنان اسلام است که در اتاق فکر خود جهت فتح جغرافیای اسلام طراحی کردند.

امام جمعه بردسکن ابراز داشت: دشمنان ما تجربه کردند که جنگ سخت علیه ایران جواب نمی دهد بلکه تصمیم دارند ایران را از طریق جنگ نرم و انقلاب جنسی تصرف کنند که باید با هوشیاری و آگاهی از توطئه های آنها آگاه باشیم و مانع شویم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام عراق را با جنگ سخت از پا درآوردند، سوریه را با ترویج و توسعۀ تروریسم و اینها همه از فتنه های تروریسم جهانی است که یمن را هم از طریق تجزیۀ جغرافیایی می خواهد از پا در بیاورند.

حجت الاسلام امینی گفت: عفت پنج حوزه دارد، عفت در نگاه، کلام و گفتار، لباس، بطن و شکم و حوزۀ پاکدامنی که مهمترین دریچۀ روح انسان دیده است و به عبارتی چشم است که برای انسان اسارت می آورد و نیاز به مراقبت بیشتری دارد.

وی اذعان کرد: بهترین راههای کنترل چشم یکی مراقبت های کوتاه مدت است که به مرور زمان تمرین کنیم برای نگاه نکردن به نامحرم و دوم اینکه حوزۀ فکرمان را کنترل کنیم و به محیط های تحریک کننده وارد نشویم که فضای مجازی را هم شامل می شود و حجاب مناسب داشته باشیم و خانم ها بر رفتار خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

امام جمعه بردسکن افزود: اگر چهل روز انسان اعمالش را برای خداوند خالص کند خداوند متعال چشمه های حکمت را بر زبانش جاری می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها