برگزاری عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) در مساجد رامسر

مسئول هیات رزمندگان رامسر : مراسم دهه سوم محرم الحرام به یاد امام حسین(ع) و اصحاب و اولادش هر شب در یکی از مساجد این شهرستان برگزار می شود .
کد خبر: ۸۷۶۵۴۴۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام تسخیری در نشست خبری با خبرنگاران رامسر اظهار کرد : خداوند زندگی و مرگ ما را حسینی قرار داد و باید در ترویج فرهنگ اصیل حسینی پیشگام باشیم و خداوند گامهایی که برمیداریم قبول کند .

وی درباره فعالیت هیئت رزمندگان گفت : این هیئت از سال ۸۴ شروع بکار کرد و اولین برنامه آن با نام حضرت زهرا و با رمز یا زهرا در آستان مقدس آقا بسمل و آقا پلاسید در سادات شهر اجرا شد و فعالیتهای این هیئت در سه بخش مرکزی ، عترت خواهران و جوانان عاشورایی انجام می شود .

وی اهداف هیئت رزمندگان را ترویج فرهنگ اصیل نبوی و اهل بیت عصمت و طهارت و ترویج ارزشهای دینی و اسلامی عنوان کرد و گفت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری‌ ما یک هیئت هستیم که سکولار نیست و با ارزشهای دینی و انقلابی و سیاسی همراه بوده و وابسته به هیچ جناح و گروهی نیست .

وی افزود : در طول سال به مناسبتهای مختلف مذهبی از ولادت و شهادت ائمه و در برنامه های ملی و مذهبی و ارزشهای انقلابی حضور فعال و چشمگیری داشته و با همت بالای هیئت رزمندگان کارهای فرهنگی در شهرستان را اجرایی و عملیاتی می کنیم.

وی درباره مراسم هفتگی هیئت رزمندگان گفت : به شکر خدای متعال و به همت جوانان عزیز عاشورایی برنامه هفتگی هیئت رزمندگان در روزهای سه شنبه همراه با نماز جماعت مغرب و عشا و دعای توسل و مداحی و سخنرانی در مسجد صاحب الزمان نارنجبن برگزار می شود .

حجت الاسلام تسخیری اظهار کرد : در دهه سوم محرم ۵ شب برنامه سوگواری و عزاداری در مساجد شهرستان رامسر برگزار میشود که در سوم آبان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امام حسین لمتر در شب چهارم مسجد امیرالمومنین طالش محله فتوک و شب پنجم آبان مسجد جامع پیامبر اعظم بازار و شب ششم آبان در آستان امامزاده آقا بسمل و پلاسید و هفتم آبان در مسجد جامع کتالم همراه با نماز جماعت مغرب و عشا برگزار می شود .

وی هدف از برگزاری ۵ شب برنامه سوگواری محرم را یادبود و یادواره شهدا و به یاد دو شهید مدافع حرم شهید مصطفی طاش موسی و شهید مدافع وطن شهید سید علی نیاستی برگزار خواهد شد .

وی افزود : در این برنامه از سخنرانان کشوری و استانی آقایان حجت الاسلام صادقی و غلامی و حاج آقا علیزاده مدیر کل اوقاف استان مازندران و با مداحی مداحان کشوری و استانی آقایان میرداماد ، رمضانی، بذری و امیر سلیمانی استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد : یکی از برنامه های ویژه ۵ شب ما هر شب یک نفر به قید قرعه در مسابقه فرهنگی عاشورایی شرکت میکند که تمام هزینه سفر اربعین به کربلا به مبلغ ۳ میلیون ریال تقدیم خواهد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها